quote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
krijg nu net een mogelijk opdracht voor POZUELO DE ALARCON...da's in de buurt van Madrid
En waarom ik ook nooit!quote:
Ik sta alleen maar tegen anderen aan, dus ik moet dan ook de ander meenemen in mijn fotoboek, maar wie wil dat nou.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]![]()
zo krijgen we nog een vol fotoboek met al die meets in het vooruitzicht
netjes langs het lijntje afknippenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar tegen anderen aan, dus ik moet dan ook de ander meenemen in mijn fotoboek, maar wie wil dat nou.
Dat heb ik gedaan in mijn fotoboekquote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
netjes langs het lijntje afknippen
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:11 schreef Reya het volgende:
Best goede service bij de KPN
En ik heb er trouwens geen bezwaar tegen als er foto's van mij worden verspreid
Ik ook niet. De echte Alicey is leuker dan een foto.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Reya het volgende:
Ik kijk nooit echt graag naar foto's van mezelf
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook niet. De echte Alicey is leuker dan een foto.
Op welke manier?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd
En de foto geeft een verekeerde impressie van je, imo.
Same here.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Reya het volgende:
Ik kijk nooit echt graag naar foto's van mezelf
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef Reya het volgende:
Oh ja, jullie krijgen nog een bloemlezing van mijn gedichten uit de trein![]()
Puur op je foto's afgegaan dacht ik vantevoren dat je best cynisch en chagrijnig was. Maar dat bleek honderd procent mee te vallenquote:
Ik kijk inderdaad erg chagrijnig op foto's in het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Puur op je foto's afgegaan dacht ik vantevoren dat je best cynisch en chagrijnig was. Maar dat bleek honderd procent mee te vallen
Hier kijk je idd best vrolijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad erg chagrijnig op foto's in het algemeen.
Maar deze foto valt toch wel mee?
ja hoor, dat mag. de één heeft er wat minder moeite mee dan de ander. het is net als met je eigen stem horen. dat vind ik vaak ook erg naar klinken...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kijk wel graag naar foto's van mezelf maar dat mag dan zeker weer niet.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is puur persoonlijk, lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat heb ik helemaal erg ja. Maar ik ben niet de enige.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja hoor, dat mag. de één heeft er wat minder moeite mee dan de ander. het is net als met je eigen stem horen. dat vind ik vaak ook erg naar klinken...
Ja, dat vind ik ook niks. Maar ik vind mezelf vaak best leuk op foto's staan. Mezelf terugzien op video vind ik niet altijd een onverdeeld genoegen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ja hoor, dat mag. de één heeft er wat minder moeite mee dan de ander. het is net als met je eigen stem horen. dat vind ik vaak ook erg naar klinken...
precies, ik heb een tijd geleden wel eens een slechte verbindinfg gehad met mn telefoon.. ging ie galmen, dus ik ging sneller praten om mezelf niet te horenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar heb ik ook niks mee inderdaad...dan zie je opeens een raar loopje van jezelf ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niks. Maar ik vind mezelf vaak best leuk op foto's staan. Mezelf terugzien op video vind ik niet altijd een onverdeeld genoegen.
Op video wil ik mezelf al helemaal niet zien.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar heb ik ook niks mee inderdaad...dan zie je opeens een raar loopje van jezelf ofzo
vindt iedereen dat ? zeiden ze dat tijdens de meet ?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal erg ja. Maar ik ben niet de enige.
Iedereen vindt mijn stem naar klinken hier![]()
Nee, ik heb het over mijn collega's hier. Dat beperkt zich echter tot die gevallen waarin ik zing.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vindt iedereen dat ? zeiden ze dat tijdens de meet ?
Mjah ik weet.quote:hoogsten kun je wat beter articuleren, maar daar word ik ook wel eens op gewezen...en ik betrap me er wel eens op dat ik woorden half inslik of te snel praat...
Nou, ben blij dat je dat zegt.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ABN met een fries accent is best opwindend
* qu63 kan een beetje twentsquote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
Ik ben erg blij dat er voor de rest niemand uit het oosten kwam. Ik heb dan de neiging zelf ook met een combinatie van Achterhoeks accent, Deventers accent en Twents accent te gaan praten, en dat vind ik zelf zo vreselijk klinken
Het was niet echt hoorbaar bij jou inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
Ik ben erg blij dat er voor de rest niemand uit het oosten kwam. Ik heb dan de neiging zelf ook met een combinatie van Achterhoeks accent, Deventers accent en Twents accent te gaan praten, en dat vind ik zelf zo vreselijk klinken
Hmph.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Je praat best leuk. Soms een beetje hard, maar wel leuk.
Schattig nog wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:42 schreef Reya het volgende:
Lupa en Haus hebben echt een schattig Fries accent
Aha, ok.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor. 'Hmph' betekent zoveel als 'Nou, vooruit dan maar'.
Ik ben niet altijd even goed verstaanbaar, maar over het algemeen praat ik ook veel zachter. Het gekke is dat ik aan de telefoon altijd mijn best doe om duidelijk te praten.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:42 schreef Reya het volgende:
Alicey praat een beetje binnensmonds en met Rotterdams accent, maar wel goed verstaanbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |