Dat ben ik in elk geval ook zeker van plan. M'n SE begint pas om half 12 dus ik heb nog 3 uurquote:
Met stress leer je goed, maar met koffie leer je beterquote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat ben ik in elk geval ook zeker van plan. M'n SE begint pas om half 12 dus ik heb nog 3 uur. Met stress leer ik toch altijd al het best.
Daarom maak ik dan ook gebruik van de combinatie.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Met stress leer je goed, maar met koffie leer je beter![]()
BlaatschaaP, ik heb zo'n medelijden met jequote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben heel blij voor jullie.
En nu of medelijden tonen met ons of je mond houden.
* Lizz-n medelijden toontquote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit schijnen SE te zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 22:21 schreef nonzz het volgende:
Waren die niet allang voorbij, die examens?
ow, begin oud te worden...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dit schijnen SE te zijndie heb je het hele jaar door.
quote:
Ik ben niet eens jaloers. Maar ik zou het wel fijn vinden als de mensen die al vakantie hebben even ergens anders feest gaan vieren. Dan kunnen wij even ongestoord klagenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |