Yep montoya reed de pits uit terwijl het rode licht aan stondquote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, het beruchte muurtje?.
En Montoya een zwarte vlag?.
Ehm, in welk opzicht dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef -Hans- het volgende:
Pfff wat een keerpunt van het kampioenschap is deze wedstrijd..
Om het nou meteen een keerpunt te noemen gaat ook nog wat ver...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef -Hans- het volgende:
Pfff wat een keerpunt van het kampioenschap is deze wedstrijd..
Je schakelt nu pas in ??quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verliet de pitlane terwijl het stoplicht op rood stond, werd dus gelijk geflitstquote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het echt hard gaan regenen, kunnen ze altijd de wedstrijd nog afvlaggen omdat 75% gereden is.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef erikh het volgende:
even een gokje, als er nog 10 rondes te gaan zijn komt de regen met bakken naar beneden
hoop ik
Vermoedelijk een rood licht bij het uitrijden van de pits. Ik dacht toch echt dat het groen was, maarja, ze zullen het wel weer beter wetenquote:
Die bridgestones zien er toch nooit goed uitquote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef -Hans- het volgende:
De banden van Schumacher zien er volgens mij niet extreem slecht uit? (heb nog geen close-up shot gezien)
Stom, stom, stom.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Yep montoya reed de pits uit terwijl het rode licht aan stond
Heeft nog maar 22 ronden achterstandquote:
dat kan niet meerquote:Op zondag 12 juni 2005 20:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heeft nog maar 22 ronden achterstand
24quote:Op zondag 12 juni 2005 20:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heeft nog maar 22 ronden achterstand
Nee, ik heb de start en de eerste rondes gezien. Daarna moest ik m'n vriendin naar het station brengenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je schakelt nu pas in ??
das jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |