quote:Op zondag 12 juni 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
Raikkonen en Montoya dus 1 en 2?! Hebben ze goed gedaan bij Mclaren zeg
Maar ik denk het wel, je mag tijdens de sc geen mensen inhalen volgens mij, ook al lig je bijna een ronde voorquote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Hoop niet dat ze Montoya aanpakken
Dat kan inderdaad wel eens het probleem worden voor Montoya.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Maar ik denk het wel, je mag tijdens de sc geen mensen inhalen volgens mij, ook al lig je bijna een ronde voor
Volgens mij ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Maar ik denk het wel, je mag tijdens de sc geen mensen inhalen volgens mij, ook al lig je bijna een ronde voor
Als dat zo was dan had Schumacher dat zeker ook wel gedaan, ferrari is zo goed in die regels.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef Murray het volgende:
Vanwege dat inhalen?
Ik dacht altijd dat je achterblijvers mocht inhalen achter de safety car?
Zou je toch wel verwachten.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef Murray het volgende:
Vanwege dat inhalen?
Ik dacht altijd dat je achterblijvers mocht inhalen achter de safety car?
Canada is niet vaak saai.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Begin leek nog saai, maar er gebeurt nu toch veel.
Als Montoya dat mag mocht Schumacher ook achter Raikkonen aansluiten en dat mag ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel eens het probleem worden voor Montoya.
Je mag gewoon niet inhalen onder geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |