Zoveel zeep heb ik niet voor die dikke buikquote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
I just did
Mark, vergeet de voorkant niet......![]()
Dat lieg jequote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg... en ik wou net gaan zeggen..Babette... je kan de pot op.. ik kies voor skaai...nou heb je het verpest!
Hou je op?quote:Ik word wel homo
quote:
Lush zeep gaat lang meequote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zoveel zeep heb ik niet voor die dikke buik
Vingers spons ? volgens mij heb je dat niet nodig hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Leer maar s VINGERS typen
Whehe... en ik ga niet met m'n vingers maar met een spons
Ik ben bezig met een engels document typen.. wat wil je..quote:
Bij deze is het overquote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
I just did
Mark, vergeet de voorkant niet......![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?pag=4&log=184&cont=viewLog&s=wmp500
Hilarisch..
Vind ik dan..
Tssk, ik liegen? Kijk maar naar mijn vorige postquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat lieg je
[..]
Hou je op?
Ik heb een zwak voor homo's.
Stap over naar onze kant met je avviequote:Op zondag 12 juni 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
Heeft Sven nu ook een Slither and Boy on a stick ava?
Kijk het heel soms als het tegen me word gezegt op msn vind het wel grappig .Al gaat het ook vaak helemaal nergens over. Zo ging het laatst over de oorsprong van de smul sausquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?pag=4&log=184&cont=viewLog&s=wmp500
Hilarisch..
Vind ik dan..
Nee hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
Heeft Sven nu ook een Slither and Boy on a stick ava?
Die pizzakoerier ook echt binnen laten komen.quote:
Ik ben 100%hetero maar tegen Mister FOK! zeg ik geen nee natuurlijkquote:
Moet ik je nu troosten? Je tegen mijn boezem aandrukken?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk, ik liegen? Kijk maar naar mijn vorige post
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben 100%hetero maar tegen Mister FOK! zeg ik geen nee natuurlijk!
Wil je datquote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet ik je nu troosten? Je tegen mijn boezem aandrukken?
Zeggen van: Schatje, het komt wel weer goed hoor.
En laat je je kind nu ook barstenquote:
Eens isquote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben 100%hetero maar tegen Mister FOK! zeg ik geen nee natuurlijk!
Ja, las het net... gisteravond gemist, aflevering 1 ook al.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
Oké.
Sixpack Studio is er tegenwoordig ook BVO, om hafl 9 (redelijk primetime dus... zeker vergeleken met de normale uitzendingen).
Heb je dat wel eens gezien?
En dan doen alsof je geen klootzak bent geweest?quote:
Natuurlijk niet! Het kind komt bij mij wonen uiteraard. Babette wou al geen kinderen, dus lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
En laat je je kind nu ook barsten?
"Welk kind? Ik heb nooit met die Babette geneukt", aldus Dizer.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
En laat je je kind nu ook barsten?
Waarom overkomt mij zo iets nou nooitquote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet ik je nu troosten? Je tegen mijn boezem aandrukken?
Zeggen van: Schatje, het komt wel weer goed hoor.
dat was je toch al??quote:Dizer: ik ben weer vrijgezel
vind je?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef babette21 het volgende:
die tweelingtest is trouwens wel ontzettend grappig
Zitten ook best lekkere wijven tussenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef babette21 het volgende:
die tweelingtest is trouwens wel ontzettend grappig
Ik beloof het. Ik vind je liefquote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dan doen alsof je geen klootzak bent geweest?
Schatje, dat was voordat ik je kende! Echt waarquote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
"Welk kind? Ik heb nooit met die Babette geneukt", aldus Dizer.
Vooruit. Eerste maand zit je nog in een proeftijd.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik beloof het. Ik vind je lief
Het spijt me dat ik zo naar ben geweest tegen je
[..]
Ik ben geen moedertype (althans, nu nog niet) dus de zorg van het kind komt de eerst komende tijd op jou aan.quote:Schatje, dat was voordat ik je kende! Echt waar
Das handig voor je.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zitten ook best lekkere wijven tussen!
Wat ben jij zakelijkquote:Op zondag 12 juni 2005 21:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vooruit. Eerste maand zit je nog in een proeftijd.
[..]
Ik ben geen moedertype (althans, nu nog niet) dus de zorg van het kind komt de eerst komende tijd op jou aan.
Deal?
mij leek het ook niks maar ik was door 'n vriendin getiptquote:Op zondag 12 juni 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
vind je?
tja.. ik houd bij voorbaat al niet van caroline tenssen programma's van de tros.
maar ik zal dit eens gaan kijken dan...
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Das handig voor je.
Heb je der gelijk twee.
Die Edah-reclame met ze is ook stomquote:
Dealquote:Op zondag 12 juni 2005 21:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vooruit. Eerste maand zit je nog in een proeftijd.
[..]
Ik ben geen moedertype (althans, nu nog niet) dus de zorg van het kind komt de eerst komende tijd op jou aan.
Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |