quote:Op zondag 12 juni 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaa. Ik zit de minidisco nummers weer te luisteren. Ze zijn zo leu-heuk..
Jah zegquote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja doei.... ik heb heus wel gezien dat jij vanmiddag in 't rond hebt lopen neuken...
Sorry maar jij bent saaiquote:
Ik denk er niet aan.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry maar jij bent saai
Tenzij je met een andere avatar komt!
Veo, Veoquote:
ach man, ik doe helemaal níks met Wup.... 't idee alleen al...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Jah zegWie doet het hier nog steeds met wup???
Spanjequote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Veo, Veo
¿Qué ves?
Una cosita, ¿y qué cosita es?
Ken de tekst uit m'n hoofd..
Plaatje....?? Link...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er is ook een plaatje waar viv prachtig opstaat jammer dat ik hem niet in me avatar gepropt krijg
Nou dan heb ik nog lekker niks gedaanquote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, ik doe helemaal níks met Wup.... 't idee alleen al...
maar daar gaat 't niet eens om; 't feit dat het mag en het daadwerkelijk doen, that's the point....
Ja das leukquote:Op zondag 12 juni 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
als je naar hind-plaatjes zoekt krijg je allemaal helicopters
je kan maar 1 keer winnen op 1 adres, ik heb elke keer hetzelfde adres ingevuld. Totdat ik wat won.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Skaai?
Bij die Boney M-quiz.....vul jij steeds hetzelfde adres in?
Je kan toch maar één keer meedoen per adres?
http://www.wepsite.net/vivienne/fotoalbum_buya.htmlquote:
Zij kijkt zo dom uit dr ogen altijd vind ikquote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.wepsite.net/vivienne/fotoalbum_buya.html
Al deze plaatjes waar ze met haar gezicht goed opstaat prachtig dat haar bij haar![]()
Had je d'r vandaag moeten zien.quote:
Ha, dat krijg je he, als je van meerdere walletjes eet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn biefstuk was aangebrand vandaag
Mijn aardappelen met schil van celavi of zo iets waren niet lekker
Mijn Salade was om een of andere manier flauw
Alleen de peultjes waren lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |