quote:Op zondag 12 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
uitgerangeerd
presenator van wat??quote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef BVO het volgende:. Ze werd vandaag maar weer mooi aangekondigd als "Beste zangeres van Nederland" door die presentator.
.
half wat??quote:En ze is half.
Allemaal tevergeefs dat shirt proberen te winnenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:17 schreef BVO het volgende:
Wat een stilte hier.
Van dat "Openluchtfestival" of hoe het ook moge heten.quote:
Half Mocro en half NL.quote:[..]
half wat??
Ik heb het in totaal al dik 500 keer gedaan, zonder succes, dus ben gestopt.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Allemaal tevergeefs dat shirt proberen te winnen![]()
gelukkig kun je het daarmee zelf al aardig plaatsen... zo'n organisatie/presentator kan moeilijk zeggen: "en hier is [vul maar in], de meest beroerde zanger[es] van Nederland"quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef BVO het volgende:
Van dat "Openluchtfestival" of hoe het ook moge heten..
en wat is dan de bovenste en wat de onderste helft?!?!?quote:Half Mocro en half NL.
Bij de anderen zei 'ie het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig kun je het daarmee zelf al aardig plaatsen... zo'n organisatie/presentator kan moeilijk zeggen: "en hier is [vul maar in], de meest beroerde zanger[es] van Nederland"
Ik weet de standjes van Hinds ouders niet.quote:[..]
en wat is dan de bovenste en wat de onderste helft?!?!?
mja ik snap ook niet waarom ik na de eerste - direct succesvolle - keer door ben gegaan...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
Ik heb het in totaal al dik 500 keer gedaan, zonder succes, dus ben gestopt.
Das fotosoep.... ik wil dit niet geloven gewoonquote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Speciaal voor BVO, omdat zijn pc piept:
[afbeelding]
jaja 't is goed hoor.... ze is de aller- allerbeste [wat jij wil...]quote:
Ja, 't is ook nooit goed.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:29 schreef Dizer het volgende:
Beev... je hebt weer dat travestiten foto van Hind als avatar
Is ze ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
Ze kijkt zo boos
Neem nou eens een mooooie avatar van haar. Ze is veel mooier dan de foto's die jij altijd paktquote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, 't is ook nooit goed.. Hind is altijd
. Dus ook hier!
.
Rent mee de douche inquote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja 't is goed hoor.... ze is de aller- allerbeste [wat jij wil...]
all right, ik ga eens 'n doucheje plegen...... au revoir et grosses bises.....
ik mis de zondagavond-tv
Nou, zoek jij dan eens een mooie foto.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neem nou eens een mooooie avatar van haar. Ze is veel mooier dan de foto's die jij altijd pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |