Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Aventura het volgende:
De Wiccy Massagebar uiteraard!!
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.
Die heb ik nu idd ook maar gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Haal je dat gewoon bij de drogist?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Oeh dat zou wel te gek zijn! Ja, ik stuur die bon die in het cadeaupakket zit dan gewoon naar jou terug natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien. Ik zit er over te denken nu een kleine cadeaubox te kopen en dan die bon in Engeland te gaan gebruiken, omdat het daar toch al goedkoper is. Dat scheelt me op sommige producten dan bij elkaar wel 35%. Dus dan kan ik 'm wel naar je opsturen, en dat jij 'm terugstuurt als jij in A'dam geweest bent. Maar ik moet er nog wel even over nadenken of ik morgen wat ga kopen eigenlijk. Kom er niet zo uit.
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Woensdag 29 juni dan maar?![]()
![]()
Augustus is echt te ver weg
Bij mij gaan ze in 1 x op.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |