Aantrekken?quote:
Weetje, wij zijn eigenlijk best slimquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Vork het volgende:
dat Daddy Coll T-shirt, daar kunnen straks alle mensen die rsi hebben elkaar aan herkennen. Behalve de mensen die een t-shirt krijgen opgestuurd dankzij Mike. Wat ongeveer de helft is van het totaal aantal bezitters
Ik neem me al uren voor: zodra ik zo'n shirt heb ga ik leren...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Impry het volgende:
Gewoon blijven klikken! Shirt komt vanzelf!
Zijn zat lui die ze willen hebben.quote:
Join the club!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Sloggi het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nummer 1223![]()
![]()
Feli.quote:
Nee iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef heijx het volgende:
[..]
Feli.
Dus nu heb je geen enkel excuus meer om niet aan de studie te gaan.![]()
Heb je maar één shirt?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb je maar één shirt?![]()
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Dat geeft niks.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef brighton het volgende:
[..]
Eerst had ik olijf, daar was ik tien minuten tevreden mee. Toen dacht ik, als het zo makkelijk is, ook nog maar een zand, want stel je voor dat die olijf me niet bevalt..? Maar met de eerste was ik echt superblij, bij de tweede voelde ik me meer een soort van schuldig tegenover de mensen die uren zitten te proberen een t-shirt te winnen![]()
Ben je nog steeds aan het proberen...?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
Geef je tweede t-shirt maar anders aan mij.
Ik heb nog niks gewonnen.![]()
Ja! Ik wil er nog een!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Nee, was 4 uur geleden al gestopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef brighton het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het proberen...?
En bedel je shirt maar bij de mensen die er zeven in een kwartier doen![]()
Neequote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vraag Mike, die had er vandaag nog 3 in een uur
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorig jaar een reis naar Berlijn gewonnen maar een domme shirt winnen zit er niet in
Nee goddank zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef Biancavia het volgende:
Ben alweer een uur bezig met 3 vensters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |