Join the club!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Sloggi het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nummer 1223![]()
![]()
Feli.quote:
Nee iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef heijx het volgende:
[..]
Feli.
Dus nu heb je geen enkel excuus meer om niet aan de studie te gaan.![]()
Heb je maar één shirt?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb je maar één shirt?![]()
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Dat geeft niks.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef brighton het volgende:
[..]
Eerst had ik olijf, daar was ik tien minuten tevreden mee. Toen dacht ik, als het zo makkelijk is, ook nog maar een zand, want stel je voor dat die olijf me niet bevalt..? Maar met de eerste was ik echt superblij, bij de tweede voelde ik me meer een soort van schuldig tegenover de mensen die uren zitten te proberen een t-shirt te winnen![]()
Ben je nog steeds aan het proberen...?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
Geef je tweede t-shirt maar anders aan mij.
Ik heb nog niks gewonnen.![]()
Ja! Ik wil er nog een!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Nee, was 4 uur geleden al gestopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef brighton het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het proberen...?
En bedel je shirt maar bij de mensen die er zeven in een kwartier doen![]()
Neequote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vraag Mike, die had er vandaag nog 3 in een uur
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorig jaar een reis naar Berlijn gewonnen maar een domme shirt winnen zit er niet in
Nee goddank zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef Biancavia het volgende:
Ben alweer een uur bezig met 3 vensters.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef Murray het volgende:
Hm, m'n broer wordt ook vader...
Welcome to the club, matequote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef Vogel87 het volgende:
Klotezooi, ik ben al minstens een uur CONTINU bezig met drie schermen. Gister zat was ik bij elkaar ook wel een uur bezig. Wat is dit voor onzin, ik zie de hele tijd die teller rechtsonderin gestaag oplopen en steeds ben ik net te laat ofzo. Kut-OHRA. Ik moet en zal dat shirt krijgen.
ik heb het allang opgegeven, takke spelquote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welcome to the club, mate.
En stop maar met proberen, ik ben in totaal al 4 uur bezig geweest en nope, helemaal niks.![]()
Ik geef het opquote:
maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb het allang opgegeven, takke spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
We kunnen ook een 'Daddy Cool' meet gaan organiseren.
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
We kunnen ook een 'Daddy Cool' meet gaan organiseren.
Net stond er nog "Bla" !quote:Op maandag 13 juni 2005 18:08 schreef Mars het volgende:
! mars is listening to Boney M - Daddy Cool
Als er Daddy Cool op de fok shirts had gestaan had iedereen het net zo erg afgekraakt als dat Hot Shit gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef Conflict het volgende:
Ik ga wat fokshirtjes bestellen, kan ik mijn fietsenpark mee poetsen.
Het is HoT ShiTquote:Op maandag 13 juni 2005 18:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als er Daddy Cool op de fok shirts had gestaan had iedereen het net zo erg afgekraakt als dat Hot Shit gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |