Jij hebt niet door dat er nu helemaal niets te winnen valt ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben ook nu al uitgerekend 1 uur en 23 minuten bezig.
En nog niks gewonnen.
Een voordeel: We hebben veel kennis opgedaan van Boney M.
Allicht wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
En?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
Ben jij mal? Ik móet en zál zo'n shirt winnen. Al die nachtmerries over Boney M ten spijtquote:
We gaan door tot het bittere end, Aventura!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Vervloekt zij het Fok-forum, dat me aan dit gruwelspel verslaafd heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
* Kan zich nog een Bejeweled rage van vorig jaar herinnerenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het heeft al m'n vrije zondag ontnomen, aan het end van vandaag ben ik werkeloos omdat ik niks gedaan heb en ik heb al RSI-verschijnselen maar...als straks dit T-shirt op de mat ligt, dan was het het helemaal waardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
We gaan door tot het bittere end, Aventura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |