Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is weg !
ja, 2e poging om te winnen heb ik het adres van mijn zus opgegevenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Per prijswinnaar 1 Tshirt... Hebben jullie steeds een andere naam & adres opgegeven?
Als ik naar de quiz wil kom ik op de normale site van dat bedrijfquote:Op zondag 12 juni 2005 20:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat ding staat wel nog steeds op 2012 en dat klopt echt niet.
sssstttttquote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou je 's nachts nou meer kans hebben![]()
Vreemd. Ik heb dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik naar de quiz wil kom ik op de normale site van dat bedrijf
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=yquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan 20 shirts winnen en in V&A zetten he?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:51 schreef Murray het volgende:
[..]
ssssttttt
Ik ben al van plan om om 4 uur op te staan... en dan met 20 schermen tegelijk.... hmwhahahaha!![]()
in firefox zeker?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dankiesquote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=y
Misschien zittie wel op zijn maximale dagaantal en gaat 'ie vanaf 0.00 uur weer t-shirt uitdelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Geitesollewok het volgende:
Dat ding blijft verdacht lang op 1012 staan. Ik sta wel een uurtje eerder op voor de kranten, om half 5 heb ik vast meer kans!
bij mij loopt ie direct vast in FFquote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Firefox werkte juist prima hier. In IE kreeg ik ook het quiz-scherm niet te zien.
misschien door dat pipelining. Maar in IE gaat het wel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef Natalie het volgende:
FF loopt hier prima. Geen problemen mee.
Wie weet blockeert ie iets of heb je niet de juiste plugins? (hoewel ie dat dan wel aan zou moeten geven)
Hoe lang ben jij al bezig?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef Aventura het volgende:
De wereld is tegen mij. Ik mag gewoon niet zo'n t-shirt winnen. Zeg OHRA, weetje wat je doet?? Je steekt al die stomme kut-tshirts maar waar de zon niet schijnt! Puh!
Sinds een uur of twee vandaag (14:00 uur dus bedoel ik). Niet continu hoor, ik heb nl. wel gewoon een leven.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al bezig?
Ik ben er een paar dagen geleden een tijdje mee bezig geweest, en nu probeer ik het af en toe eens, maar verder heb ik het ook al wel gezien...
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Gutnre het volgende:
Wat bedoelen jullie met "zoveel vensters open"
wat heb je daaraan dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.
Dan ben je sneller.quote:
Gisteravond stond ie ook al stil, rond dit tijdstip. Maar midden in de nacht won er wel weer iemand van fok iig.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is er nu toch wel wat verdachts aan de gang...het lijkt me sterk dat er al een uur niemand iets wint.
Ik doe hooguit 20 seconden over 1 quiz hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
dan heb je gewoon sloom internet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
Nog steeds 1012.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Geitesollewok het volgende:
Dat ding blijft verdacht lang op 1012 staan. Ik sta wel een uurtje eerder op voor de kranten, om half 5 heb ik vast meer kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |