Hahahaquote:Op zondag 12 juni 2005 15:14 schreef -Mk- het volgende:
SPRING! SPRING! SPRING!
Als je nou niet springt ...
Inderdaad, in Amerika (of iig een groot deel ervan) zijn de mensen een stuk socialer/vriendelijker en hebben zeker meer normen en waarden dan men hier heeft.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef PJORourke het volgende:
Zulk sociaal volk, die Nederlanders. En maar klagen over Amerika, waar ze dan nog nooit geweest zijn.
Deze vent wilde duidelijk gewoon aandacht en absoluut zichzelf niet iets aan doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:19 schreef stuff het volgende:
Ik ben dan ook helemaal niet tegen zelfmoord. Al die mensen die een einde willen maken aan hun zielige leventjes moeten dat maar doen.
Zeker niet "Jump they say" van Bowie?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahalaat me meteen denken aan dat liedje
hadden ze eigenlijk moeten draaien toen hij dat wilde doen
Volgens mij kun je dan beter zwijgen ....quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef FransDeens het volgende:
Aan de ene kant vind ik het geen stijl om zoiets te doen als omstander.
Maar... aan de andere kant, ik denk dat als iemand publiekelijk zelfmoord probeert te plegen, hij of zij toch op zoek is naar een soort erkenning van het feit dat hij of zij het slecht heeft. Of je op die manier erkenning moet zoeken is een tweede verhaal maar als je echt zelfmoord wil plegen dan doe je het gewoon en wacht je niet op reacties van eventuele omstanders. Zodoende is het misschien wel goed geweest dat hij niet de reacties kreeg die hij had gehoopt, maar dusdanig gedemotiveerd raakte van het feit dat het niemand daar zou boeien als hij zou springen.
Het is allemaal een beetje lomp en bot verwoord, maar wat ik bedoel is wel duidelijk denk ik.
Ik ookquote:
Je beseft zelf hopelijk dat je hier generaliseert en het nut van je opmerkring daarmee tot bijna nul reduceert?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef PJORourke het volgende:
Zulk sociaal volk, die Nederlanders. En maar klagen over Amerika, waar ze dan nog nooit geweest zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:13 schreef Jazzmin het volgende:
Hahaha wat een goeie.. moet ie maar niet dreigen.
Ik hou niet zo van mensen die met zelfmoord dreigen, zeker niet als ze dat ook nog eens en plein publique willen gaan doen. Daarmee bezorgen ze onschuldige buitenstaanders een levenslang trauma.quote:
Zie hier, de superieure cultuur van de blanke Nederlanders.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef Loedertje het volgende:
DEVENTER (ANP) - Een 34-jarige man uit Deventer heeft zaterdagochtend vroeg gedreigd zichzelf van het leven te beroven door op de kermis in zijn woonplaats uit het reuzenrad te springen. Dronken omstanders moedigden de man aan om te springen.
hoe weet jij nou dat ze blank warenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Zie hier, de superieure cultuur van de blanke Nederlanders.![]()
Ah dus toch niet erg dat je hier best de humor van in kan zien...quote:
Ik kan er ook niet de humor in zien. Vind het behoorlijk lomp eigenlijk. Maar iemand anders mag van mij best pret hierom hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:35 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Ah dus toch niet erg dat je hier best de humor van in kan zien...
Op de FP is het een lange stoet moraal ridders met veroordelingen over hoe erg het wel niet is dit ietwat grappig te vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |