quote:Op zondag 10 juli 2005 14:18 schreef Roxxy het volgende:
[afbeelding]
Waarom makkelijk doen als t moeilijk kan[links P.B, rechts Isis]
[afbeelding]
P.B in de opruiming![]()
het lijkt wel of er geen staart aan zitquote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Spindizzy het volgende:
Anders ga je er even bovenaan de trap liggen
Die heeftie wel hoor... Een hele mooie zelfsquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:46 schreef user-x het volgende:
[..]
het lijkt wel of er geen staart aan zit![]()
oei, wat een schoonheidquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die heeftie wel hoor... Een hele mooie zelfs
[afbeelding]
Zwerfmoeder met twee kittens en of je er dan eentje wilt adopterenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef Roxxy het volgende:
[quote]Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Siamese tweeling!
Mooie katten zeg!![]()
Ik wil ook een digicam want ik heb óók de grappigste dieren ter wereldToch maar eens zo'n ding kopen.
Het zijn zusjes... werd door mijn zus opgebeld begin mei 2000 (ik had toen geen katten) want er waren een moeder met twee kittens bij een doorgaande weg. Of ik even wilde komen kijken en er misschien eentje wilde adopteren(7,5 week oud) en dan neem je ze alle twee,natuurlijk
ben wel bij met m'n digicam
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die heeftie wel hoor... Een hele mooie zelfs
[afbeelding]
Volgens mij zou dit topic moeten heten "Foto's van je rare beest"quote:
Ik weet niet waar ze is,maar t was een verwilderde kat en dat verkleint de mogelijkheden van een plaatsing. Ik neem aan dat ze in de zelfde buurt is teruggezetquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zwerfmoeder met twee kittens en of je er dan eentje wilt adopteren![]()
![]()
Alletwee natuurlijk ja! Althans, ik zou ook onmiddellijk overstag gaan![]()
Is het met die moederpoes nog goedgekomen eigenlijk?
Awwwwquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Auticia het volgende:. Pyxl kan ook nog wel door als pinguin!
[afbeelding]
Spike aan het flirten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |