....wees dan alsjeblieft blij dat je niet de rode hebt gebruikt, ja?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:48 schreef Taproot het volgende:
het was witte
rot voor jequote:Op zondag 12 juni 2005 13:29 schreef Taproot het volgende:
Ik had pijn in mn nek en ik had eens gehoord dat tijgerbalsem daar goed voor is. Dus ik neem wat om in mijn nek te smeren, maar ik moet opeens ff aan mn kruis krabben maar mn handen zaten nog vol tijgerbalsem en ik dacht er te laat aan en godgloeiende nu het voelt aan alsof het daar brandt aaaarhg!!:XTot nogtoe heeft niemand mijn ongemakkelijke houdingen opgemerkt
En stromend water helpt ook al niet bah bah
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
Tja, sorry ik kan niet meeleven.
Ik ken het gevoel niet..
Probeer het eensquote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
Tja, sorry ik kan niet meeleven.
Ik ken het gevoel niet..
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:29 schreef Taproot het volgende:
Ik had pijn in mn nek en ik had eens gehoord dat tijgerbalsem daar goed voor is. Dus ik neem wat om in mijn nek te smeren, maar ik moet opeens ff aan mn kruis krabben maar mn handen zaten nog vol tijgerbalsem en ik dacht er te laat aan en godgloeiende nu het voelt aan alsof het daar brandt aaaarhg!!:XTot nogtoe heeft niemand mijn ongemakkelijke houdingen opgemerkt
En stromend water helpt ook al niet bah bah
![]()
loop je de hele tijd met je lul in je handquote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
hoop voor je dat je nooit met 1 seconde lijm gaat spelen
Jij viezerikquote:Op zondag 12 juni 2005 17:59 schreef Marruk het volgende:
Had ik een keer met extreem hete kruiden, lekker naar de plee na ongegeneerd schransen zonder eerst je handen te wassen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |