Niks pauper. Enig idee hoeveel fouten er worden gemaakt in de beoordeling van snelheidsovertredingen? En hoeveel er daarvan onterecht zijn uitgeschreven? Het probleem is alleen dat de meeste mensen, als ze na 6 weken de acceptgiro op de mat zien vallen, denken "o, ik zal wel inderdaad iets te hard gereden hebben, laat ik maar vlug betalen". Terwijl dat lang niet altijd het geval hoeft te zijn, er worden heel veel fouten gemaakt met het opstellen van de apparatuur waardoor verkeerde snelheden worden gemeten en daarna ook met het controleren van de foto's met het sjabloon.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:28 schreef Thrilled het volgende:
ik snap dat niet he, als de regel is maximum 120, dan houd je je daar toch ook aan, als je er voorbij wilt betekent dat dat je harder rijd als 120, dus in overtreding bent. pauper, gewoon betalen
En mag ik vragen waar jij dat op baseert?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks pauper. Enig idee hoeveel fouten er worden gemaakt in de beoordeling van snelheidsovertredingen? En hoeveel er daarvan onterecht zijn uitgeschreven? Het probleem is alleen dat de meeste mensen, als ze na 6 weken de acceptgiro op de mat zien vallen, denken "o, ik zal wel inderdaad iets te hard gereden hebben, laat ik maar vlug betalen". Terwijl dat lang niet altijd het geval hoeft te zijn, er worden heel veel fouten gemaakt met het opstellen van de apparatuur waardoor verkeerde snelheden worden gemeten en daarna ook met het controleren van de foto's met het sjabloon.
a) op berichten van de BOA's zelfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En mag ik vragen waar jij dat op baseert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |