Natuurlijk mogen ze dit wel. Gewoon betalen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef THE_BASE het volgende:
Vorige week reed ik op de N210 (afslag A2, Maarssen - Utrecht-Noord) en zoals bij velen bekend staan ze daar regelmatig te flitsen. Normaliter staan er 2 motorrijders en even verder wordt je dan aangehouden.
Afgelopen week reed ik 130 km/u op die weg, was net een auto aan het inhalen toen ik werd 'geflitst'. Ben niet aangehouden.
Ik hoor verhalen dat ze geen bekeuring mogen geven als je met een lasergun bent gesnapt. Klopt dit? Ik ben dus niet aangehouden. Geintje zou me 110 euro schelen![]()
Als je gelaserd bent flitsen ze niet!!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef THE_BASE het volgende:
Vorige week reed ik op de N210 (afslag A2, Maarssen - Utrecht-Noord) en zoals bij velen bekend staan ze daar regelmatig te flitsen. Normaliter staan er 2 motorrijders en even verder wordt je dan aangehouden.
Afgelopen week reed ik 130 km/u op die weg, was net een auto aan het inhalen toen ik werd 'geflitst'. Ben niet aangehouden.
Ik hoor verhalen dat ze geen bekeuring mogen geven als je met een lasergun bent gesnapt. Klopt dit? Ik ben dus niet aangehouden. Geintje zou me 110 euro schelen![]()
Je broer ook ja?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Twee auto's, waarvan één met o.a. m'n broer, zijn gisteren nacht nog geflitst toen zij met een snelheid van 160km per uur reden op een 120km/h weg.
Die motoragenten deden ook niets, maar reken maar dat ze die boete alsnog krijgen.
spijker op kop lijkt mequote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef vdo28 het volgende:
Wat heeft het voor nut om een lasergun te gebruiken als ze niet mogen bekeuren
Juist, dit dacht ik dus ook. Uiteraard zal ik die boete betalen, het is immers mijn eigen schuld, maar het is altijd fijn als er niets komt he... En ben niet geflitst maar ik werd gelaserd ofsow dan...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:36 schreef DakDuuf het volgende:
indien flits, dan foto, dus bekeuring
indien, lasergun, geen aanhouding; dan geen bekeuring, TENZIJ ze later in de week* binnen zoveel uur* alsnog langs komen. Moet je persoonlijk een handtekening zetten onder een "proces verbaal"![]()
Zodat het weer meer belastinggeld kost?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Het zijn landverraders daar bij de KLPD. Maar goed; gewoon betalen en een bezwaarschrift indienen en dan de procedure zo lang mogelijk rekken. Kost ze handenvol geld en jij hebt weer enigszins het idee dat ze in ieder geval geen klote aan jouw zuurverdiende centen hebben gehad.
Wie komt er hier nu huilen?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef THE_BASE het volgende:
[..]
Juist, dit dacht ik dus ook. Uiteraard zal ik die boete betalen, het is immers mijn eigen schuld, maar het is altijd fijn als er niets komt he... En ben niet geflitst maar ik werd gelaserd ofsow dan...
En al die lui die van die geweldige reacties geven: dat jullie er nog de moeite voor nemen, zeker niets te doen?![]()
Jawel, maar we willen graag weer veilig naar huis kunnen rijden zonder dat een of andere malloot, die zijn testosteron weer eens niet in bedwang kan houden, ons van de weg af rijdt. Je hebt blijkbaar nog niet helemaal door hoe het werkt en je bent eigenlijk gewoon nog niet aan een rijbewijs toe, anders was je hier niet komen klagen over een boete die je hopelijk wel gaat krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef THE_BASE het volgende:
[..]
En al die lui die van die geweldige reacties geven: dat jullie er nog de moeite voor nemen, zeker niets te doen?![]()
TRIEST.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef snijder het volgende:
[..]
Jawel, maar we willen graag weer veilig naar huis kunnen rijden zonder dat een of andere malloot, die zijn testosteron weer eens niet in bedwang kan houden, ons van de weg af rijdt. Je hebt blijkbaar nog niet helemaal door hoe het werkt en je bent eigenlijk gewoon nog niet aan een rijbewijs toe, anders was je hier niet komen klagen over een boete die je hopelijk wel gaat krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |