Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we familie van elkaar waren.. Volgens mij lijken we erg op elkaar.
. Maar waarom ben je er nooit voor me?
. Een moeder heeft toch wel bepaalde plichten, vind je niet?
.
Ik heb een vriendje... Dus.. waarom zou ik dat doen? Ik heb me foto boek op sugababes verder gezetquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef Sai het volgende:
Lieve, lieve, lieve Kloely.. Waarom maak jij niet ook een fotoboek aan?
. Dat lijkt me echt gezellig!
. En misschien scoor je er nog wel een leuke hunk mee!
.
Gewoon links van het hokje waarin jij werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kloely het volgende:
[..]
Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?
0906 en dan?
Misschien kun je dan je fotoboek verkopen voor een mooi bedrag!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje... Dus.. waarom zou ik dat doen? Ik heb me foto boek op sugababes verder gezet
je bent in de war, ik werk daar niet, dat zijn je moeder en je zusquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Gewoon links van het hokje waarin jij werkt..
Mijn moeder en mijn zus zijn dezelfde persoon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef kloely het volgende:
[..]
je bent in de war, ik werk daar niet, dat zijn je moeder en je zus
dus jij wilt zeggen dat een rechter serieus de tijd neemt om een cu2 html webpagina'tje te bepalen of iemand er 2000 euro voor moet betalen of niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Daar is jurisprudentie over. Was een tijdje terug ook bij de Rijdende Rechter, ook over een marktplaats-bod. En Marktplaats is onderdeel van Ebay
De Jungle van de Tienerseks!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef J-Will het volgende:
Hey Kloely neuk jij met de mensen die je leert kennen via superbabes?
Dus jou zus heeft met je vader geneukt en daar ben jij uit voortgekomenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Mijn moeder en mijn zus zijn dezelfde persoon..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus jou zus heeft met je vader geneukt en daar ben jij uit voortgekomen
Leuke familie
Wat zei ik je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef kloely het volgende:
je bent in de war, ik werk daar niet, dat zijn je moeder en je zus
kloely, ik wil je bij deze hartelijk bedanken voor het bevestigen van wat ik vannacht al gezegd heb.quote:Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau
Hmm, nee, nu je het zegt, je stelt je eigenlijk best wel nederig op hier. Bedankt voor het openen van mijn ogen, ik denk dat ik verblind was door mijn slaperigheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:39 schreef kloely het volgende:
right.. beweer je nu dat ik arrogant ben? Dat ben ik JUIST niet...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
heb je het nu over jezelf darling, ik zit toevallig nog op school en jij bent zo mislukt dat je de hele dag op een kantoor wegrot en op forums hangtquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
haha ik lig echt dubbel om zo`n 15 13 jarige breezah die alleen maar kan uitroepen "je moeder!!" "je zus!!" "ik ben niet arrogant!!" "geen haters!!"
Mag je wel van je breezah-vriendjes op fok!, is fok! wel kewl dan eigenlijk, er zitten daar grote mensen hoor![]()
![]()
hahahahaha, wat zal jij mislukken in deze maatschappij....hahahahahhaha![]()
ik post geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Rowdie het volgende:
Ik dacht dat ik kutposts maakte
maar die kloely kan er ook wat van zeg
wat is je msn?
Hoe ging je economie? Of moet je nog?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef kloely het volgende:
[..]
ik post geweldig
muaahha,, me msn staat op me sugababes, ik ben al door tig mensen aangemeld, dus jij kan er ook nog wel bij..
Kijk, als je "me" typt in plaats van "mijn", dan ben je wel degelijk een breezergeval.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef kloely het volgende:
me msn
LOL, je vocabulaire is echt niet meer dan "je moeder", "je zus", "je vader" en "jij zelf!"quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je het nu over jezelf darling, ik zit toevallig nog op school en jij bent zo mislukt dat je de hele dag op een kantoor wegrot en op forums hangt
1 woord
LOSER
Gewoon negerenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
@ kloely: je had dit topic gewoon moeten negeren... ik weet dat je zo praat op die site omdat iedereen het daar doet, ze plagen je alleen maar... gewoon negeren
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef kloely het volgende:
[..]
ik post geweldig
muaahha,, me msn staat op me sugababes, ik ben al door tig mensen aangemeld, dus jij kan er ook nog wel bij..
Ik een breezer, nooit van me leven, maar gezien de stompzinnigheid van de breezahs die ik tegen ben gekomen, zou ik denk hetzelfde doen, lekker kortzichtig en dom terugschelden met "je moeder"... zou ik dan cool zijn in breezahland?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
als jij een breezertje zou zijn, zou jij dan wel gaan schelden, 50v1?
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik een breezer, nooit van me leven, maar gezien de stompzinnigheid van de breezahs die ik tegen ben gekomen, zou ik denk hetzelfde doen, lekker kortzichtig en dom terugschelden met "je moeder"... zou ik dan cool zijn in breezahland?
oudquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Rowdie het volgende:
Jezus,
Jullie doen wel heel erg lullig hoor.
Dit meisje vind ik nog wel meevallen.
Er zijn echt ergere meiden , die zelfs op FOK! in breezer taal zouden typen.
Zoek een leven ofzo , in plaats van anderen af te kraken...
NuRt! Ga SneL LoEsOe oF Ik gA JuH BosSuH MeT MuH MaTtIeSquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Scorpie het volgende:
yep, oud
Hoe denk je dat ze ons behandelen als wij daar gaan posten met ons correct Nederlands en onze politieke opvattingen met betrekking tot de bijdrage van Nederland aan de EU?
0906-4587, maar ik kreeg jou weer aan de lijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kloely het volgende:
[..]
Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?
0906 en dan?
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:17 schreef jojarno het volgende:
woei, een kloely fanclub![]()
je bent nu al een legendarische fok user![]()
Ja, het ging wel, gelukkig.. Niet voor niks nog een uur geleerd ( tot half 3 ...)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |