quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef kloely het volgende:
[..]
ik post geweldig
muaahha,, me msn staat op me sugababes, ik ben al door tig mensen aangemeld, dus jij kan er ook nog wel bij..
Ik een breezer, nooit van me leven, maar gezien de stompzinnigheid van de breezahs die ik tegen ben gekomen, zou ik denk hetzelfde doen, lekker kortzichtig en dom terugschelden met "je moeder"... zou ik dan cool zijn in breezahland?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
als jij een breezertje zou zijn, zou jij dan wel gaan schelden, 50v1?
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik een breezer, nooit van me leven, maar gezien de stompzinnigheid van de breezahs die ik tegen ben gekomen, zou ik denk hetzelfde doen, lekker kortzichtig en dom terugschelden met "je moeder"... zou ik dan cool zijn in breezahland?
oudquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Rowdie het volgende:
Jezus,
Jullie doen wel heel erg lullig hoor.
Dit meisje vind ik nog wel meevallen.
Er zijn echt ergere meiden , die zelfs op FOK! in breezer taal zouden typen.
Zoek een leven ofzo , in plaats van anderen af te kraken...
NuRt! Ga SneL LoEsOe oF Ik gA JuH BosSuH MeT MuH MaTtIeSquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Scorpie het volgende:
yep, oud
Hoe denk je dat ze ons behandelen als wij daar gaan posten met ons correct Nederlands en onze politieke opvattingen met betrekking tot de bijdrage van Nederland aan de EU?
0906-4587, maar ik kreeg jou weer aan de lijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kloely het volgende:
[..]
Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?
0906 en dan?
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:17 schreef jojarno het volgende:
woei, een kloely fanclub![]()
je bent nu al een legendarische fok user![]()
Ja, het ging wel, gelukkig.. Niet voor niks nog een uur geleerd ( tot half 3 ...)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |