Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja het wordt echt hartstikke gezellie! Beetje dansen, beetje zuipen, beetje chillen in de launch!
Je moet je niet zo laten opfokken!quote:
Ik vermaak me hier wel hoor,quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten opfokken!. Neem het allemaal gewoon niet zo serieus!
. Fok! is best wel gezellig!
. Post je tieten eens?
.
Tsjee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.
Dan moet je op dat dingetje klikken dat naar mijn fotoboek gaat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier wel hoor,
Post je puisten eens? kan ik lachen
2 woorden dat weet ik ook wel, dat doe ik eigelijk een beetje express om jou te stangenquote:
Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef kloely het volgende:
oja! als jullie dan toch alles bekijken op mijn sugababes!
Lees dan even m'n weblog
Ik heb een zeil verslag, over mijn week Friesland geschreven, wil graag weten wat jullie er van vinden... Hierbij zit ik niet op van die domme reacties als die van blackmage te wachten...
Ik wist wel dat we familie van elkaar waren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:
darling, je moeder is een hoer, ik niet
Maar goed, jij gaat vast naar kroeg de Grot.. Kan je daar met je soortgenoten ( denk aan trollen) wegrotten
een walgelijk stom spel, waarbij je niet kan valsspelenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.
Leuk verslagje, Annabel, maar wat is Fries paalneuken
Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we familie van elkaar waren.. Volgens mij lijken we erg op elkaar.
. Maar waarom ben je er nooit voor me?
. Een moeder heeft toch wel bepaalde plichten, vind je niet?
.
Ik heb een vriendje... Dus.. waarom zou ik dat doen? Ik heb me foto boek op sugababes verder gezetquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef Sai het volgende:
Lieve, lieve, lieve Kloely.. Waarom maak jij niet ook een fotoboek aan?
. Dat lijkt me echt gezellig!
. En misschien scoor je er nog wel een leuke hunk mee!
.
Gewoon links van het hokje waarin jij werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kloely het volgende:
[..]
Misschien moet je toch weer eens terug naar die gesloten kliniek.. wat is het nummer van je moeder ook alweer?
0906 en dan?
Misschien kun je dan je fotoboek verkopen voor een mooi bedrag!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje... Dus.. waarom zou ik dat doen? Ik heb me foto boek op sugababes verder gezet
je bent in de war, ik werk daar niet, dat zijn je moeder en je zusquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Gewoon links van het hokje waarin jij werkt..
Mijn moeder en mijn zus zijn dezelfde persoon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef kloely het volgende:
[..]
je bent in de war, ik werk daar niet, dat zijn je moeder en je zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |