Heb ik toch nog iéts met de opgave... een overeenkomst.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef Gellius het volgende:
Ik denk trouwens niet dat zij zich verveelt. Nee, dat denk ik werkelijk niet. Ik denk dat er loomheid in het spel is, en een zekere vreugde in het hangen in een stoel.
Het was meer het "niet vervelen", de "loomheid" en de vreugde in het stoelhangen... wat ik daar bij lees is o.a. BdT.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:37 schreef Gellius het volgende:
Van harte. Wat lees je nu dan?
Verhip. Dat is ook onnozel van me.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het was meer het "niet vervelen", de "loomheid" en de vreugde in het stoelhangen... wat ik daar bij lees is o.a. BdT.
Studieus werk op de late avond, G! Helaas is ' de/het lezende vrouw/meisje' niet direct een regulier thema in het werk van deze Franse schilder. Portretten zijn dat wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:43 schreef Gajus het volgende:
Genomineerden (tussenstand):
[afbeelding]
Edouard Vuillard (1868-1940)
[afbeelding]
Delphin Enjolras (1857-1945) twijfelgeval, toch ietwat classisistisch
[afbeelding]
Jean Béraud (1849-1935) twijfelgeval, toch ietwat classisistisch
Ollie je bent het nog steeds niet verleerd ... chapeau!quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef OllieA het volgende:
Jacques Émile Blanche
Dziewczynka siedząca w fotelu.
Volgens mij "meisje gezeten in een fauteuil".quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heeft iemand een vertaling van die titel?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:56 schreef cioran63 het volgende:
Ok, mischien is t geen pastel.
Ja, dat mag zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:07 schreef Gellius het volgende:
Het ziet er tamelijk modern uit. Mag ik dit voorzichtig in de 20e eeuw plaatsen?
En dat terwijl de voorstelling glashelder is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef Augustina het volgende:
Ik zou niet teveel op de initialen letten. Die zijn een beetje misleidend.
Interpolis. Glashelder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
En dat terwijl de voorstelling glashelder is.
..of maken kotsmuziekquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
De mensen hebben de vreemdste associaties op dit forum. Alle zweden zijn natuurkundigen.
Dat zou zo maar kunnen dat je vader van hem gehoord heeft. Hij is namelijk grondlegger van een bekende kunststroming.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is het een bekende kunstenaar Augie??
Ik bedoel daarmee; zou m'n vader ook van hem/haar gehoord hebben??
He, wil je m'n dag verpesten ofzo???quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd tot Bowie een ABBA cover zal uitbrengen, AR.
Dus een willekeurige voorbijganger zou hem ook kennen???quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:13 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen dat je vader van hem gehoord heeft. Hij is namelijk grondlegger van een bekende kunststroming.
Die is geboren in Amerika, ookal heeft ie het zelf wel ontkend. Maar dan nog, z'n ouders kwamen uit Tjechie (zo ff uit m'n hoofd)quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef Troel het volgende:
Je zou bijna een Andy Warhole zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |