Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef OllieA het volgende:
Zeg De-oneven-2, kun je dat scheten en boeren laten niet beperken tot dit topic?
Overigens is niet iedere ietwat onderuitgezakt zittende dame een Whistler.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:48 schreef Augustina het volgende:
Net zat er nog een meisje in een stoel, met een krant of iets dergelijks. Leek een Whistler.
Natuurlijk niet. Ik heb toch ook niet gezegd dat jij gezegd hebt dat het een Whistler is? Ik wilde alleen even gezegd hebben dat niet alle laten we zeggen zittende vrouwlui zogezegd een Whistler zijn. Maar dat bedoelde jij dus ook al te zeggen, zeg je.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef Augustina het volgende:
Dat snap ik, maar het deed me aan een Whistler denken. Ik zei ook niet dat het een Whistler was, toch.
't Is olieverf op doek. Denk ik. Ik heb alleen een Poolse omschrijving van dit schilderij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef cioran63 het volgende:
Tis een pastel.
Thee graag. Geen suiker.quote:Ja, zoiets.
Koffie?
En wat denk je van de titel?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef cioran63 het volgende:
Tis een pastel.
Gellius, volgens mij ben jij niet iemand die graag koketteert met zijn onwetendheid. Nochtans geef jij te kennen dat jij de Poolse taal niet beheerst. Daarom denk ik dat hierachter een bedoeling schuilt, namelijk dat de maker/maakster van Pools komaf is. Klopt mijn conclusie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:25 schreef Gellius het volgende:
... Ik heb alleen een Poolse omschrijving van dit schilderij.
En ik moest denken aan Mary Cassatt. Maar een zoektocht onder die naam heeft niets opgeleverd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:48 schreef Augustina het volgende:
... Leek een Whistler.
In het geheel niet. Ik heb nu eenmaal alleen een site in een of andere vage slavische taal waar dit schilderij op staat. De maker is ongeveer zo Pools als camembert. En man. Man. Man. Man.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:19 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gellius, volgens mij ben jij niet iemand die graag koketteert met zijn onwetendheid. Nochtans geef jij te kennen dat jij de Poolse taal niet beheerst. Daarom denk ik dat hierachter een bedoeling schuilt, namelijk dat de maker/maakster van Pools komaf is. Klopt mijn conclusie?![]()
Aah ... du camembert! Volgens mij een heimelijke hint om het in Frankrijk te zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef Gellius het volgende:
In het geheel niet. Ik heb nu eenmaal alleen een site in een of andere vage slavische taal waar dit schilderij op staat. De maker is ongeveer zo Pools als camembert. En man. Man. Man. Man.
Mijn vorige post kwam tot stand onafhankelijk van jouw oproep!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Joehoe!
Bier!
Mooie rooie vrouwen!
Nog meer bier!
Nog meer mooie rooie naakte vrouwen!
eens zien wat dat doet...
Dan kunnen die roodharige dames wel van het toneel verdwijnen en het bier terug in de koelkast.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mijn vorige post kwam tot stand onafhankelijk van jouw oproep!![]()
Ik stel dit om te voorkomen dat ik vereenzelvigd word met de liefhebber(s) van bier en roodharigen.
P'cies ... even concentreren op de opgave.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan kunnen die roodharige dames wel van het toneel verdwijnen en het bier terug in de koelkast.
Precies, concentreer jij je maar even op de opgave.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
P'cies ... even concentreren op de opgave.![]()
Volgens mij een Franse schilder, post-impressionisme (omstreeks 1900), de meeste post-impressionisten vallen af omdat die slechts oog hebben voor het naakte schoon / het schone naakt. Ik meld zo wat schilders die aan dit profiel voldoen.
Wat zijn jouw inschattingen? mail alert !!!
Ligt eraan, als het voor het bier is, dat staat koud en drinkklaar... als het vanwege de mooie rooie dames is... die zijn met de noorderzon vertrokken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef cioran63 het volgende:
Ik ben net te laat geloof ik.
Ja, het was vanwege die dames. Maar te druk om te zoeken nu, misschien later.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het voor het bier is, dat staat koud en drinkklaar... als het vanwege de mooie rooie dames is... die zijn met de noorderzon vertrokken.
Dan is het maar goed dat die dames wegzijn als je het druk hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:17 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, het was vanwege die dames. Maar te druk om te zoeken nu, misschien later.
De kleuren vloeken te weinig naar uw smaak, wellicht? En het knippert en doet ook al niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(niet dat ik te druk ben, het is tijdelijke onwil... even geen zin in)
Ach, ik vergeet helemaal dit te bevestigen. Maar het is toch nog nodig, zie ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Aah ... du camembert! Volgens mij een heimelijke hint om het in Frankrijk te zoeken.![]()
Ook zonder (vloekende) kleuren en geknipper valt er genoeg binnen mijn smaak...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
De kleuren vloeken te weinig naar uw smaak, wellicht? En het knippert en doet ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |