neeman da doek wel met 280quote:Op zondag 12 juni 2005 02:57 schreef Elusive het volgende:
ik hoop dat je met 180 je barrybak om een boom wikkeld![]()
Wat heeft een Kenwood Audioset te maken met straatracen?quote:Op zondag 12 juni 2005 02:51 schreef LisXit het volgende:
Het is al weer een vrij lange tijd geleden dat ik hier was
maar goed wat vinden jullie nou van straat races? meeste zullen wel zeggen ziek! triest! zwak!
maar ik vind van niet!
heb destraks geraced met m'n Mitsubishi Colt GTI 1800 tegen een vriendin (sanne) met een BMW 330c
nou m'n auto is helemaal opgevoerd en al!
foto's van vanacht komen er nog aan! maargoed
alvast m'n mooie bak stelt msschien nog niet zoveel voor... maartoch hea!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar 1 van m'n favoriete auto blijft toch de honda civic!
[afbeelding]
dees is van een maat van me, zit bij B-Tuned, die is pas echt vet!
maargoed wat voor uitgebouwde wagen zouden jullie graag wille hebben?
Jaloerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heeft een Kenwood Audioset te maken met straatracen?
Jouw koekblik gaat er echt niet sneller door hoor.
quote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef Klasse het volgende:
[..]
Jaloerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs.
Je bent immers al 20.....quote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef Juup© het volgende:
[..]slaap verder, ben het puisterige ik wil opvallen puberstadium allang voorbij.
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:57 schreef Elusive het volgende:
Je weet dat doodsverwensingen je een ban kunnen opleveren op fok?quote:Op zondag 12 juni 2005 02:57 schreef Elusive het volgende:
Meestal wordt volgens mij gewoon een beetje een afgelegen weg gebruikt... een industrieterrein ofzo, want daar komt 's avonds laat toch niemand. Maarja gevaarlijk blijft het welquote:Op zondag 12 juni 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet dat doodsverwensingen je een ban kunnen opleveren op fok?
Bomen zijn ook levende wezens hoor![]()
Dat je wilt racen dat begrijp ik, en de auto's zien er zelfs gaaf uit, maar waarom op de openbare weg? Dat is toch levensgevaarlijk voor andere weggebruikers, of zie ik dat verkeerd?
klopt we zoeken ook altijd een afgelegen weg en idd dat willen we ook gaan doen ach het amerikaanse ''cultuur'' komt steeds meer hierheenquote:Meestal wordt volgens mij gewoon een beetje een afgelegen weg gebruikt... een industrieterrein ofzo, want daar komt 's avonds laat toch niemand. Maarja gevaarlijk blijft het wel
Als je het goed doet zet je ook gewoon de weg af volgens mij. Pionnetjes bij kruisingen enzo.
Bomen levende wezens???quote:Op zondag 12 juni 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet dat doodsverwensingen je een ban kunnen opleveren op fok?
Bomen zijn ook levende wezens hoor![]()
Dat je wilt racen dat begrijp ik, en de auto's zien er zelfs gaaf uit, maar waarom op de openbare weg? Dat is toch levensgevaarlijk voor andere weggebruikers, of zie ik dat verkeerd?
jup maar dies absoluut niet snelquote:Die laatste ziet er mooi uit.
Haha, en dan gaat ie nog niet sneller. Ik heb hier een 18 jaar oude lancia voor de deur staan die er misschien niet zo heftig meer uitziet voor jullie smaak, maar die tenminste een beetje echt vermogen heeft... Als je gaat racen, doe het dan met een SNELLE auto.... colt gtiquote:Op zondag 12 juni 2005 11:06 schreef LisXit het volgende:
[..]
jup maar dies absoluut niet snel
en 70 kilo audio da valt wel erg mee hoor.. tis hoogstends maar 20 kilo
maar volgendeweek komter een complete bodykit onder en wordtie verlaagd (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |