quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Dat hoort bij het spel.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij golft het beeld heel erg, net alsof je warme lucht ziet opstijgen echt heel irritant.
Ik heb al nieuwe drivers geinstalled maar bij bijvoorbeeld battlefield 2 is het niet?
Dat is ook zo, vond het ook erg iritant, maare niks aan te doen, en is binnen 5 minuutjes weg (dan is het na de middag).quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij golft het beeld heel erg, net alsof je warme lucht ziet opstijgen echt heel irritant.
Ik heb al nieuwe drivers geinstalled maar bij bijvoorbeeld battlefield 2 is het niet?
Ja? Leg eens uit wat je daarmee bedoelt? Wat wil jij dan dat je niks hoort als je in je auto zit ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het probleem dat je alle geluiden hoort afgezien van je eigen auto?
Abulancemissies doen?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Jefkie het volgende:
hoe kan je beginnen aan "Amphibious Assault" van Woozie? San Fierro is dat. Enige missie die ik nu kan doen...
Je schijnt er lung capacity 25% voor te moeten hebben, maar hoe vergroot je die? Gym?
die heb ik net gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die is pittig ja. Gewoon rustig rijden, je kan best ver van hem afwijken zonder dat je hem kwijtraakt. Hem eraf schieten lukt je waarschijnlijk toch niet (kan wel, is wel lastig). Maar na een tijdje stapt ie gewoon af en is het een eitje
Pittig, die vond ik hartstikke makkelijk. Hij stopt op vaste punten, ik heb het niet geprobeerd maar als je gewoon wacht totdat ie in dat parkje is en dan pas gaat rijden moet het ook wel lukken waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die is pittig ja. Gewoon rustig rijden, je kan best ver van hem afwijken zonder dat je hem kwijtraakt. Hem eraf schieten lukt je waarschijnlijk toch niet (kan wel, is wel lastig). Maar na een tijdje stapt ie gewoon af en is het een eitje
Ben nu weer kalm!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:15 schreef DeRCT14 het volgende:
Relax man. Neem een biertje. Chill ff een uurtje of 2. Leeg je TEMP folder. Begin overnieuw.
ik vind de GFX beter als in vice maar dan moet je wel het detail op very high hebben staan... (ik vond em er ook niet uitzien imdat tie opo high stond)quote:Op zondag 12 juni 2005 17:14 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik heb het gehad met dit spel!
Red ik eindelijk bijna een missie die ik kut vind, loopt het stomme spel vast!Neem daarbij die brakke gfx waar ik last van heb en ik vind het spel echt zwaar tegenvallen t.o.v. Vice City
Maar je zou echt je TEMP folder ff moeten legen, ik heb ook 1 keer een crash gehad. Temp folder geleegd en nooit meer een crash gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ben nu weer kalm!Ik vind het alleen beroerd dat het spel ermee ophoudt. Ik al die tijd van Vice City kan ik me geen weigerachtig spel herinneren, nu is het me twee keer gebeurd. Niet leuk, zeker niet als je in een overwinningsroes zit van een gehaalde missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |