SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als die racebakken van een taxi verliezenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Das niet grappig.Taxi's heerschen.
Hoe spring je op de treinquote:Op zondag 12 juni 2005 12:41 schreef Dark_Killah het volgende:
masterr112:
Je moet niet op de trein springen voor die lange tunnel, maar erna, dan kun je ze er makkelijk afschieten, spring van de trein af keer terug naar je motor en haal BS op, zo haal je de missie gemakkelijk.
Zelfs ik kon het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij pistool op nigger richten en dan op "G" drukken. Met "H" verlaten ze je gang weer...quote:Op zondag 12 juni 2005 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe run ik een gang ? ik heb echt al op ieder knopje gedrukt maar ze willen me maar niet volgen enzo
( heb wel al respect voor 3 gangmembers )
Richten met je gun op een potentiele gangmember (gastjes in het groen dus) dan verschijnt er een groen pijltje boven z'n hoofd en druk je vervolgens op G. Nu zal die je volgen. Voila.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe run ik een gang ? ik heb echt al op ieder knopje gedrukt maar ze willen me maar niet volgen enzo
( heb wel al respect voor 3 gangmembers )
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:02 schreef Chriz2k het volgende:Kapot rijden volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Geen idee hoe je een winkel of voedselketen overvalt.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:
ahah relextik al de hele tijd op g drukken maar ik wist niet dat je op m moest richten. Nog een paar vraagjes.
Hoe overval ik een winkel/foodketen?
En hoe breek ik in ( ik heb die truck al maar kan geen huizen vinden)
Volgens mij kan je geen winkels meer overvallen, de manier waarop het in VC moest werkt iig niet meer.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:
ahah relextik al de hele tijd op g drukken maar ik wist niet dat je op m moest richten. Nog een paar vraagjes.
Hoe overval ik een winkel/foodketen?
En hoe gain ik terretory ?
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef Ondergrond het volgende:
Ey hoe kan je nu een paar een gangmembers zeggen dat ze met je mee moeten komen? (op de PC versie)
En kan dat alleen in missies, of ook zomaar ?
quote:Richten met je gun op een potentiele gangmember (gastjes in het groen dus) dan verschijnt er een groen pijltje boven z'n hoofd en druk je vervolgens op G. Nu zal die je volgen. Voila.
For fuck sake, leer eens lezen.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef Ondergrond het volgende:
Ey hoe kan je nu een paar een gangmembers zeggen dat ze met je mee moeten komen? (op de PC versie)
En kan dat alleen in missies, of ook zomaar ?
Zonder op de trein te springen is het mij ook in 3x gelukt. Gewoon goed naast die trein bleiven rijden.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wil iemand mijn Trein vraag beantwoorden? Het lukt echt niet
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |