Leren natuurlijk, overduidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:22 schreef BVO het volgende:
Ik twijfel over wat ik ga doen..
Leren. ( .)
Red Bull Air Race ( .)
Hind ( .)
Of een combinatie van die drie..
Geldt ook voor mij. Maar ik heb er nog geen een.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:23 schreef PeRi het volgende:
Want ik overdrijf niet veel als ik zeg dat ik het achtienduizendzesenzestig keer geprobeerd heb.
Sommige welquote:Op zondag 12 juni 2005 12:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk ook opzich wel naar de stad. Maar dan moet ik een strippenkaart hebben. Waarom zijn OV's niet geldig in het weekend
Ja, dat heb ik ook. Zou nu met de fiets moeten.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk ook opzich wel naar de stad. Maar dan moet ik een strippenkaart hebben. Waarom zijn OV's niet geldig in het weekend
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Maar ik heb er nog geen een.![]()
.
Die antwoorden tik ik nu ook aan op de automatische piloot, gisteren met 3 vensters tegelijk..
In de tijd tussen twee vragen kan je in die andere vensters vragen beantwoorden.quote:
Zou wel moeten ja.quote:
Dat lukt je nooit.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:25 schreef babette21 het volgende:
zo
en nu ga ik 'n t-shirt voor Mark winnen
Maar ze zeggen niet welke anwoorden je goed hebtquote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef Skaai het volgende:
Nee joh Dizer, na een tijdje weet je alle antwoorden wel
Ik moet vanmiddag een meisje helpen die een pony van ons wil berijden en ik ga tennis kijken.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja.. <aar die RB AR lijkt me wel leuk. Zal wel druk zijn. En Hind in R'dam komt ook niet vaak meer voor, dus daar wil ik ook wel heen.
Mwah, denk dat ik tot 1345 leer, dan naar RBAR ga en om 1600 naar Hind..
Was het zo kut?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:27 schreef mark_03 het volgende:
Vannacht een half uur in de discotheek geweest en toen weer weggegaan
Ik zal m'n eerste Fok avater ook ff pakken (Cameron diazquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zal m'n eerste Fok avater ook ff pakken (Cameron diaz)
Deze die je nu hebt is ook al retroquote:Op zondag 12 juni 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn eerste ava niet meer.
Ik ben zo blijquote:
Ja, hier.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
En kun je de goeie antwoorden ook ergens vinden?
quote:
Dat bedoelde ik lief hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |