Tjah... ik ben niet de enige neequote:Op zondag 12 juni 2005 13:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Iemand Iedereen die mij voor Jantje Smit aan ziet kan ik niet serieus nemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die foto's zijn ook "gemaakt" gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2005 13:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind je ook een beetje gemaakt kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je bent nog wel een lekker ding hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker warm, tegen elkaar opstaanquote:Op zondag 12 juni 2005 13:24 schreef BVO het volgende:
Ah, er komen 300.000 naar die RB AR.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja daarom vind ik ze niet zo leuk.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die foto's zijn ook "gemaakt" gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dan ga ik dus echt niet. Ik kan ze vanaf hier ook wel zien vliegen denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:24 schreef BVO het volgende:
Ah, er komen 300.000 naar die RB AR.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mja 't zijn allemaal poseerfoto's....quote:Op zondag 12 juni 2005 13:24 schreef Skaai het volgende:
Ja maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind je ook een beetje gemaakt kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooooooooooooohhhhh yeah!!!!quote:Maar je bent nog wel een lekker ding hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind alleen de hoofdfoto leuk, de rest ook nietquote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik ze niet zo leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat boeit niet, zolang jij ze maar leuk vindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De zuidkant is ook nog eens afgesloten las ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja dan ga ik dus echt niet. Ik kan ze vanaf hier ook wel zien vliegen denk ik.
Bovenste foto staat er een meisje naast hem, en de onderste foto een kerel op tv.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
Zoek de verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Anti turken spray!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
Ik moet mijn koffer inpakken!
Jullie houden me op jongens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel, wat moet er allemaal mee naar Turkije? (6 dagen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie lijken net een tweeling, alleen de bolle en de dunnequote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef BVO het volgende:
Zijn bolle kop. Mijn verbrande kop. Die inmiddels vrij bruin is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag door voor de wasmachinequote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bovenste foto staat er een meisje naast hem, en de onderste foto een kerel op tv.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verschillen??? welke verschillen???? ;')quote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
Zoek de verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anti turken spray!
Zul je hard nodig hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lush natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef Skaai het volgende:
Oke maar wat moet er allemaal in mijn kofferrr??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Condooms... voor als je zo een lekkere Turk tegenkomtquote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef Skaai het volgende:
Oke maar wat moet er allemaal in mijn kofferrr??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Appels & Peren.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop