Heb je dr al een kusje mogen gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Was ik aan toe laten we maar zeggen
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Tagjes zijn homoseksueel.
de eerste die ECHT wat voorsteltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Truste Flash
En tagjes zijn kewl, dit is mijn derde![]()
Voor wat ben je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef skiczukie het volgende:
Yo yo yoyoyoyo yoooo. Waddduuuuup Yo!
Zenuwachtig een beetje enzo. Met biertje. Even rustig.
Dankje. En met jou alles goed?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Nou succes dan skiczukie
Hey Remjij oook veel succes!
Bedankt moet wel te doen zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Nou succes dan skiczukie
Hey Remjij oook veel succes!
Moet ik een date voor je regelen met hillary?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Tagjes zijn homoseksueel.
Jewel, vandaag in mijn hoofd een belangrijke beslissing gemomen. Ga fultime werken, en daarnaast een mbo-diploma halen. En dat bij mijn werkgever danquote:
Tof!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jewel, vandaag in mijn hoofd een belangrijke beslissing gemomen. Ga fultime werken, en daarnaast een mbo-diploma halen. En dat bij mijn werkgever dan
Wat voor werk? En wat voor MBO-opleiding?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jewel, vandaag in mijn hoofd een belangrijke beslissing gemomen. Ga fultime werken, en daarnaast een mbo-diploma halen. En dat bij mijn werkgever dan
Toch wel. Studeren ligt me niet, en een hbo-versie is er niet. Zoals een collega al zei: Doe wat je hart je ingeeft. En dat ga ik nu doen.. (na mijn vakantiequote:
Telefoonwinkel en detailhandel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor werk? En wat voor MBO-opleiding?
Zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah. Doe wat je hart ingeeft, dus dat werk bij die telefoonwinkel is erg relaxed?
Okee. Tof dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ZekerGoed bedrijf, en er ligt voor mij wel toekomst heb ik begrepen..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ZekerGoed bedrijf, en er ligt voor mij wel toekomst heb ik begrepen..
T-for-Telecomquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Carričre maken bij een telefoonwinkel? Van algemene kracht tot assistent-bedrijfsleider bij de T-for-Telecom shop. Woehoe!
Nokia-store hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Carričre maken bij een telefoonwinkel? Van algemene kracht tot assistent-bedrijfsleider bij de T-for-Telecom shop. Woehoe!
Hij heeft de geilste nokia ooitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nokia-store he![]()
Heb jij wel een Nokia anders mag je hier geeneens posten![]()
Jij gaat toch altijd naar meets enzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij heeft de geilste nokia ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |