Je moet toch iets als de afstand te ver is om te reizen en je op korte termijn niets anders kunt vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:29 schreef LostFormat het volgende:
Wtf? Daar wil je toch niet wonen?
In zo'n kamer heb ik ooit ook een tijdje gewoond. Kwam daardoor wel vaak in de sportschool!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:20 schreef ChrisJX het volgende:Kamer bij een hospita die niet wil dat je gebruik maakt van haar badkamer. Douchen doe je maar bij de nabijgelegen sporthal.
Elk naadeel heeft zijn voordeelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef Dante_A het volgende:
[..]
In zo'n kamer heb ik ooit ook een tijdje gewoond. Kwam daardoor wel vaak in de sportschool!
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Kamer in een studentenhuis waar je je inboedel kunt "verdienen"
Dus je komt daar op instemming, wordt je toegelaten, krijg je een leeg hok... Kun je dmv opdrachten bijvoorbeeld een matras verdienen. Zelfs je deur moet je verdienen![]()
--Dit was dan ook wel een huis van het corps maar goed...--
Best logisch ergens, het is wel handig te weten dat je daadwerkelijk kan betalen..quote:Op zondag 12 juni 2005 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Niet roken (maar dat komt wel vaker voor). Of vand ie kamers waar je alleen mag wonen als je ook een baan hebt.
dan sta ik liever met een tentje op de camping!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:12 schreef Pulsy het volgende:
Oh, en de reden dat je zo'n kamer neemt is omdat het opeens 20 augustus is en het schooljaar op 1 september begint. Dan heb je keuze tussen die kamer, of met n tent op de camping gaan staan.
Tering inderdaad zegquote:Op zondag 12 juni 2005 02:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
dan sta ik liever met een tentje op de camping!
die ga ik onthouden voor volgend jaar als ik een studio te verhuren hebquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:53 schreef t.s het volgende:
van horen zeggen: kamer voor een vrouw, twee keer per maand betalen in natura
Avonds uitgebreid shoarma staan bakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:01 schreef superheist het volgende:
Kamer waar je vegetarisch moest zijn.. (niet heel gek natuurlijk als alle andere inwoners vegetarisch zijn..)
Dat is toch geen kamer meer?! Meer een gevangenis of zoquote:Op zondag 12 juni 2005 11:20 schreef haagse_elfje het volgende:
toen ik nog op kamers woonde had ik dat ook
ik mocht geen bezoek ontvangen
niet roken
er zat geen slot op mijn deur
na 22:00 het liefst geen tv meer kijken
ik ben daar ook heel snel weg gegaan
Ja of een kreeft kopen en die uitgebreid gaan staan te koken als die andere huisgenoten aan het eten zijnquote:
Dat is gewoon humor.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Kamer in een studentenhuis waar je je inboedel kunt "verdienen"
Dus je komt daar op instemming, wordt je toegelaten, krijg je een leeg hok... Kun je dmv opdrachten bijvoorbeeld een matras verdienen. Zelfs je deur moet je verdienen![]()
--Dit was dan ook wel een huis van het corps maar goed...--
Ja, dat is echt raar.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef King_Nothing het volgende:
Een kamer waar je niet dronken mag zijn of herrie maken na 12.00 uur. Zelfs niet van het balkon pissen.
Ik vind het geen stijl, de gemiddelde student wordt immers pas om 15.00 uur wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef King_Nothing het volgende:
Een kamer waar je niet dronken mag zijn of herrie maken na 12.00 uur. Zelfs niet van het balkon pissen.
als je kan kiezen tussen 3u heen en 3u terug per dag of een klote hospita die je leven verneukt, toch maar het laatstequote:Op zondag 12 juni 2005 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Wtf, in zulke studentenkamers wil je toch niet wonen?
Ben blij dat wij niet zulke belachelijke regels hebben
Na 12 uur? Dus dan moet je van 12.00 uur tot 00.00 stil zijn? En 's nachts mag je kabaal maken?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef King_Nothing het volgende:
quote:Doordat de huidige huurder afgestudeert is zoek ik een nieuwe huurder voor een mooie kamer in een mooie wijk, aangezien ik een homo ben van 30 ben ben ik op zoek naar een rustige jongen die het leuk vindt om samen te eten met een glas wijn spreek jouw dit aan schroom je dan niet en reageer, je zult er geen spijt van krijgen
PS niet gemeubileerd maar wel tapijt en gordijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |