quote:
d'ohquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:21 schreef Youp het volgende:
autotrader en autoweek hebben t vaker fout... ze zeggen ook van de Viper dat ie een 10 in lijn heeft
dat dacht je goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik dacht dat al die dingen lijn motoren hadden
quote:
hmm vreemd ik heb wel eens onder de motorkap gekeken toen bij die vriend, daar zat toen echt zo'n grote kap overal overheen. Volgens mij had ie ook een 2.8 TD 1998 ofzoquote:
klopt... een 2.8 liter 6 in lijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm vreemd ik heb wel eens onder de motorkap gekeken toen bij die vriend, daar zat toen echt zo'n grote kap overal overheen. Volgens mij had ie ook een 2.8 TD 1998 ofzo![]()
ik geloof jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt... een 2.8 liter 6 in lijndat blok hangt er al in vanaf het begin (198*??) ofzo... maar op marktplaats staat er ook wel eens V6 bij... sommige mensen weten nieteens wat er onder de motorkap van hun eigen auto ligt
doet ie goed want die dingen zijn echt wel degelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik geloof je![]()
Maar daar heeft ie dus 2 blokken van opgeblazen![]()
ik moet morgen om 8:15 klaarstaan, ik ga naar utrechtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
oke mannen, ik ga niet uit omdat ik maandag tentamens heb en morgenochtend vroeg naar R'dam ga vanwege de Red Bull Air Race....
MAAR WAT IS IN GODSNAAM JULLIE EXCUUS DAT JE NU NIET AAN HET ZUIPEN BENT MET VRIENDEN???????
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
oke mannen, ik ga niet uit omdat ik maandag tentamens heb en morgenochtend vroeg naar R'dam ga vanwege de Red Bull Air Race....
MAAR WAT IS IN GODSNAAM JULLIE EXCUUS DAT JE NU NIET AAN HET ZUIPEN BENT MET VRIENDEN???????
Driving Ala BoJoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
[..]
doet ie goed want die dingen zijn echt wel degelijk
quote:
Ohwja, sjonniemeet!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik moet morgen om 8:15 klaarstaan, ik ga naar utrecht
Ik pak zo wel een biertje btw, ben weer thuis
dan nog.. wij hebben wel eens een inruiler gehad... zo'n patrolletje van begin jaren 80 met 4 ton op de klok... van boeren geweest... letterlijk 5cm zand in de hele cabine en een grote smeerboel... maar motorisch nog perfect in orde.. terwijl er een sleephaak achter zat voor grote tractor aanhangersquote:
Zou best zielig zijn als wij je enige vrienden zouden zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
jullie zijn mijn vrienden toch?
Niet?
Ohw.
ik heb hem de laatste keer in Arnhem moeten halen midden in de nacht, volgens hem ging de motor netzoals bij Formule 1 *plof*quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:51 schreef Youp het volgende:
[..]
dan nog.. wij hebben wel eens een inruiler gehad... zo'n patrolletje van begin jaren 80 met 4 ton op de klok... van boeren geweest... letterlijk 5cm zand in de hele cabine en een grote smeerboel... maar motorisch nog perfect in orde.. terwijl er een sleephaak achter zat voor grote tractor aanhangers
mjah... boeit geen klote hoe ver je m doortrekt in de versnelling.. bij de APK gaat de roetmeting niet anders, en dan onbelast in de vrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hem de laatste keer in Arnhem moeten halen midden in de nacht, volgens hem ging de motor netzoals bij Formule 1 *plof*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |