vw touaregquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
wie kan me er nog een paar grijs-kenteken SUV's noemen?
Ik heb de LaRo Discovery al,
MB ML-klasse
Jeep (Grand) Cherokee
Maakt niet uit, over een paar jaar ruil je hem in tegen een Alfa Romeo Kamalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:36 schreef PeuRac het volgende:
ohja, dat moest ik er dus bij vermelden, ik kan dus geen nieuwe auto betalen he
Die is te klein voor grijs-kenteken, anders zou ik wel een 156 SW zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, over een paar jaar ruil je hem in tegen een Alfa Romeo Kamal![]()
[afbeelding]
weet je hoe fucking klein een Cayenne isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef BoJo het volgende:
Oh ik dacht dat de Kamal moest concurreren met de Cayenne![]()
Rijd niet echt luxe en het interieur is echt lelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:47 schreef PeuRac het volgende:
rijdt een Nissan Patrol een beetje luxe?? (een Pathfinder vind ik weer zo groot)
Misschien mobiel kantoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
Maar wat heb je te vervoeren dan? Je verkoopt toch praatjes?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
Maar wat heb je te vervoeren dan? Je verkoopt toch praatjes?![]()
toch knap dat je een V6 opblaast terwijl er een 6-lijn blok in hangtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
Vriend van me heeft zo'n Patrol gehad, v6 diesel 2x opgeblazen de motor
Maar zijn bijnaam is dan ook car killer![]()
dat is dan ook een beetje luxe terreinwagen en geen suf...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef PeuRac het volgende:
dit ziet er wel meesterlijk uit:
[afbeelding]
Alleen dat interieur is wel mucho el cheapo
[afbeelding]
(hoewel, het is wel aardig te vergelijken met de kwaliteit van een 2000 ML als ik zo kijk)
patrolsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
Vriend van me heeft zo'n Patrol gehad, v6 diesel 2x opgeblazen de motor
Maar zijn bijnaam is dan ook car killer![]()
Een Discovery is ook een terreinwagen en geen suvquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is dan ook een beetje luxe terreinwagen en geen suf...
touareg en ML nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Discovery is ook een terreinwagen en geen suv
aantal cilinders 6, in V-vormquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch knap dat je een V6 opblaast terwijl er een 6-lijn blok in hangt![]()
bo... een patrol heeft een 6 in lijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |