Je ziet helaas dat ene druppeltje bloed niet eens in het gras. Maar mijn broertje heeft wel een teringhekel aan kikkers. Vorige keer miste hij een keer zo'n ding.. reed hij gelijk achteruit om zeker te zijn dat hij het beest zou mollenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cool ,et dat grasscootergeval ding met super opper topper scherpe messen. Dat lijkt me geweldig gek. Een compleet bloedbad aanrichten onder het motto van het gras moet er goed bij liggen![]()
* ijsmeis laat haar bloedneus zien .quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gapende bloederige gaten is gewoon not done tijdens het eten![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen zin om een plaatje te zoeken van een echt dikkopje
Ik wist het iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
begin nou niet indirect over de grasmaaier
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gapende bloederige gaten is gewoon not done tijdens het eten![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft de arts wel een steekje extra er bij gedaan bij het dicht naaien van je kut. Zo dat je weer lekker strak bent![]()
Je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis laat haar bloedneus zien .
hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet helaas dat ene druppeltje bloed niet eens in het gras. Maar mijn broertje heeft wel een teringhekel aan kikkers. Vorige keer miste hij een keer zo'n ding.. reed hij gelijk achteruit om zeker te zijn dat hij het beest zou mollen
Kom kom pubertje. Je weet toch wel dat tijdens een bevallen zo beetje alle vrouwen gruwelijk uitscheuren. Of je moet een flubber kut hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kut dichtnaaien?
Bedoel je die letterlijk of figuurlijk?.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft de arts wel een steekje extra er bij gedaan bij het dicht naaien van je kut. Zo dat je weer lekker strak bent![]()
Ah, wees gerust.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom pubertje. Je weet toch wel dat tijdens een bevallen zo beetje alle vrouwen gruwelijk uitscheuren. Of je moet een flubber kut hebben.
Als de arts die dicht naait kan hij best een steekje extra geven zo dat het weer lekker strak is![]()
Jawelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik een geintje maak.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, wees gerust.
Ik wil geen kindjes.
Van neuken krijg je kindjes, en van god mag je alleen neuken als er kindjes van komen....dusuh... helaas!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je eerste verstandige opmerking
Neuken?
Lukt em niet, daarvoor is z'n auto te kleinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vouw je om een boom heen dan
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van neuken krijg je kindjes, en van god mag je alleen neuken als er kindjes van komen....dusuh... helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |