klinkt goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
Barbeque!![]()
Zalmfilets, hamburgers, gepofte aardappeltjes.......mmmmmmmmmmmm.....![]()
O ja, en daarbij asperges, broccoli en een salade.![]()
Lekker een uurtje eerder voor naar huis gegaan.......quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:59 schreef pos het volgende:
klinkt goed...dus de weber wordt weer aan het werk gezet
Ook niet verkeerd!quote:patat, salade en biefstuk met pepersaus
En het is geworden: niets. Te warm om te eten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:37 schreef linda856763 het volgende:
Gisteren rijst met sperzieboontjes en kipsaté uit een pakje. Lekker en simpel.
Vandaag iets van pasta met hamblokjes en basilicum ofzo? staat nog in de koelkast
klinkt erg lekker net als de hierboven genoemde stokbrood met mozarella en pestoquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb op:
pitabroodjes gevuld met:
-shoarma
-sla
-rauwe ui
-knoflooksaus
erg lekker
Wat is een gyrosschnitzel? Dat heb ik nou nog nooit in de winkel gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta, doperwtjes en een gyrossnitzel
Dit klinkt echt wel erg lekker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb vandaag een overheerlijke rijstsalade met o.a. bosui, prei, paprika, mandarijn, verse tuinkruiden en kalkoen gemaakt
Heb alweer een nieuwe salade op het oog met perzik, bosbessen, mozzarella en citroen (o.a.).
Je lichaam gaat juist alles opslaan omdat er zo weinig binnenkomt en het bang is niet genoeg te hebben... Maar goed, daar is dit topique niet voor...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt gelijk, het is niet veel, maar dat is ook een deel van de bedoeling! Niet teveel eten, want als ik het me goed herinner val je pas af als je lichaam meer dan 24 lang meer calorieeen verbrand dan het krijgt. Dus heb ik genoeg te doen...
Ik ben d'r uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb een mee-eter vanavond (nee, niet zo'n zwarte pukkel, hoor!).
BBQ zal me dan even te druk zijn...
Ik denk aan soep en pasta-salade of zo. Als ik maar niet te lang in de keuken hoef te STAAN i.v.m. mijn enkels, die met de dag verder opzwellen door de hitte (auwww)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |