Tjah die is speciaal voor dit soort doeleinden bedacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef Sigg het volgende:
Met een tyleen slang heb je niet zoveel last van veroudering hoor
Tja, je hebt ook prikkranen, die prik je als het ware in je bestaande leiding. Maar of dat nu een oplossing is... Het zou iig niet mijn idee zijn van een solide constructie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tjah die is speciaal voor dit soort doeleinden bedacht.
Nog een vraagje: hoe maak je de aansluiting op de waterleiding het makkelijkst? De waterleidng doorzagen en een aftakking maken of is er ook een andere oplossing?
ik vind het een werelduitvinding. Zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook prikkranen, die prik je als het ware in je bestaande leiding. Maar of dat nu een oplossing is... Het zou iig niet mijn idee zijn van een solide constructie.
Krijg je geen last van suizen in je leiding, en deeltjes koper die loskomen en je keramische elementen in je mengkranen verstoppen/vernielen? Hoelang blijft zo'n verbinding goed zonder te lekken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ik vind het een werelduitvinding. Zo makkelijk.
Nee dat suizen krijg je niet (nooit gemerkt iig) en wat de duurzaamheid is.... ik weet het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Krijg je geen last van suizen in je leiding, en deeltjes koper die loskomen en je keramische elementen in je mengkranen verstoppen/vernielen? Hoelang blijft zo'n verbinding goed zonder te lekken?
Ik heb ze zelf eigenlijk nooit gebruikt, maar het idee dat er 'kopersplinters' door je waterleidingnetwerk kunnen gaan zwerven bevalt me eigenlijk niet. Voelt het solide als je er 1 gemonteerd hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat suizen krijg je niet (nooit gemerkt iig) en wat de duurzaamheid is.... ik weet het niet.
Dat zal vast van veel omstandigheden afhangen. Maar ik heb er vertrouwen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |