Ik hoor niet alleen die jostinummers van Boney M in m'n hoofd, maar ook die van Milli Vannilli.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nachtmerries over Bobby Farell en Daddy Cool straks
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef Natalie het volgende:
Zou het uitmaken dat er staat: "gaan we direct kijken of je zo'n Daddy Cool T-Shirt voor vaderdag hebt gewoon. ?
*vaders geb. dat. invult*
Ik heb heel de tijd met 1987 gespeeld en toch gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef Natalie het volgende:
Zou het uitmaken dat er staat: "gaan we direct kijken of je zo'n Daddy Cool T-Shirt voor vaderdag hebt gewoon. ?
Dan hadden ze er geen vrouwen t-shirts bij moeten zetten.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef Natalie het volgende:
Nopequote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
Vraagje aan de winnaars tot nu toe: zijn jullie verzekerd bij OHRA?
Nee .quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
Nee...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
Je hebt hele vrouwelijke vadersquote:Op zondag 12 juni 2005 15:28 schreef Biancavia het volgende:
Dan hadden ze er geen vrouwen t-shirts bij moeten zetten.
Dus jij was die 931!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
OMFG...
Ik heb er 1!
Maar wacht es...
...ik wil er nog één..
JULLIE LIEGEN !!!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
Gaat lekker... heb ze nu alle vier....
Trouwens niet verzekerd bij OHRA en ook niets aangevinkt....
OHRA frustraties komen boven?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef Biancavia het volgende:
JULLIE LIEGEN !!!
ALLEMAAL!!!
LIEGEBEESTEN!!!
Jij had er toch gister ook al een gewonnen?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
JULLIE LIEGEN !!!
ALLEMAAL!!!
LIEGEBEESTEN!!!
Precies. Als je na 3 dagen non-stop meedoen eindelijk wint is de voldoening veel groter.quote:
Ja, maar iedereen wint er hier twee.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij had er toch gister ook al een gewonnen?
Als je het schermpje voor je neus krijgt dat je hem hebt gewonnen, is er nog maar 1 icoontje waar je op kan klikken en dat is dat ringtone icoontje. Er staat dus niet meer 'probeer opnieuw'quote:Op zondag 12 juni 2005 15:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen wint er hier twee.
Ennehh... Ikke nu geloof ik ook.![]()
![]()
Maar ik ahd het niet helemaal door, maar volgens mij wel, wnat ik wilde op dat 'probeer opnieuw' klikken en toen kreeg ik die ringtones te zien.
Zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |