Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat tellertje staat al lang op 761
ik heb er al 2quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef MikeyMic het volgende:
Heb zo idee dat er maar 1 per IP-adres wordt uitgedeeld
ban ban banquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef nO_On het volgende:
Nouja zeg, en dit blijft wel open????
En die reden waarom MIJN topic dicht moest "spam voor ohra" is echt de meest waardeloze reden die ik ooit gehoord heb. Wat een flutmoderator.
Ja, daarom had ik het nog een paar keer geprobeerd, werd er helemaal gek vanquote:
Heb je die op hetzelfde adres gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er nog eentje voor mn broertje, 4x geprobeerd
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:37 schreef Skaai het volgende:
Met 2 schermpjes tegelijk werken gaat sneller)
Jaaa!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
Ik ga binnenkort in US een Pimp hier met je Daddy Cool shirt topic openen
jahaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
Whehequote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
7 keerquote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
GVD, ik vervloek mezelf omdat ik op dit topic heb geklikt. Zit nu obsessief te spelen![]()
Na 7 keer nog niks.
7 keer?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
GVD, ik vervloek mezelf omdat ik op dit topic heb geklikt. Zit nu obsessief te spelen![]()
Na 7 keer nog niks.
Je moet twee vensters tegelijk doen, dus gewoon om en om, zodat je niet met die laadtijd zit van dat irritante 'citroen-achtige-cirkeltje'.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
Na 7 keer nog niks.
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Je moet twee vensters tegelijk doen, dus gewoon om en om, zodat je niet met die laadtijd zit van dat irritante 'citroen-achtige-cirkeltje'.
En je moet ook maar even nagaan dat ik (en de meeste andere hier ook wel denk ik) het zo'n 200 keer hebben gedaan voordat ze prijs hadden.
Na een tijdje klik je er zo snel doorheen dat je maar één antwoord hoeft te zien. Dus bijv. A - Bobby Farell en dat je dan meteen klikt. Het gaat gewoon automatisch na een tijdje
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die tyfusmike heeft nu al 3x gewonnen en ik na een uur nog helemaal niet..
mail me anders evenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef Impry het volgende:
Je kunt natuurlijk ook hier je adres posten en wat voor shirt je wil...Heb er toch al één en daar heb ik genoeg aan
Dan neem ik je adres over in kladblok en dan kun je het weer weg-editten
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:58 schreef Roellio het volgende:
Hebbes!
Na iets van 80 pogingen met 2 schermpjes!
Kan misschien wel, maar in actievoorwaarden staat dat het niet mag... met een beetje pech krijg je dan geen shirtquote:Op zondag 12 juni 2005 14:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kun je eigenlijk twee keer op hetzelfde adres winnen?
Ik heb uit frustratie die ringtone gedownload.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zat te denken, volgens mij is het wel goede reclame voor Boney. Want ik heb meteen Daddy Cool en de megamix gedownload. Okee, daar verdient ie niks mee, maar er zijn ook vast mensen die nu meteen de Greatest Hits hebben aangeschaft.
Automatisch verloot onder alle deelnemers die alle vragen juist beantwoord hebben, dus als het systeem zegt dat je wint, heb je 'm ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef furanku het volgende:
Prijzen worden verloot onder de winnaars die de vragen goed hebben beantwoorden staat in de voorwaarden. Ben je nog niet eens zeker dat je hem nog krijgt ook![]()
Nee, dacht je dat wij er 200 keer over deden om die drie domme vragen goed in te vullen?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef furanku het volgende:
Prijzen worden verloot onder de winnaars die de vragen goed hebben beantwoorden staat in de voorwaarden. Ben je nog niet eens zeker dat je hem nog krijgt ook![]()
Alle vragen goed betekent in deze ook niet dat je dan automatisch een prijs wint.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef furanku het volgende:
Soms schieten de aantal winnaars omhoog binnen 1 minuut. Als je even niet kijkt zijn er alweer 5 bijgekomen. Ben bezig vanaf dat er 885 winnaars waren.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Volgens mij heeft elke 100e poging een t-shirt ofzo.
wedden van niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:00 schreef Aventura het volgende:
Ik geef het maar op denk ik.
Beter dan... kan ik tenminste over 14 dagen pimpen in het "pimp hier met je daddy cool t-shirt" topic.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alle vragen goed betekent in deze ook niet dat je dan automatisch een prijs wint.
Uit de mensen die alles goed hebben worden mensen gepikt die zo'n shirt willen. Als je het scherm 'gefeliciteerd' krijgt, dan heb je dus wel degelijk gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |