Jerry Maguire is goedquote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef twentemeisje het volgende:
Jerry Maguire?
Rain Man
Mission Impossible
Top Gun
Born on the Fourt of July
Volgens mij was het woord "voorgaande" ook vrij duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Zartos het volgende:
Ik zal even wat verduidelijken:
Consecutive betekent opeenvolgend.
Eens. Maar mensen waren alleen maar Blockbusters met tussenpozen aan het opnoemen. Die hadden het denk ik niet begrepen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was het woord "voorgaande" ook vrij duidelijk
Het officiële rijtje luidt:quote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Zartos het volgende:
Ik zal even wat verduidelijken:
Consecutive betekent opeenvolgend.
Ik ga daarom voor:
Jerry Maguire
MI
The Firm
Interview with the Vampire
A Few Good Man ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:21 schreef avotar het volgende:
aaargh.. met jack skelleton.. shit hoe heet ie..
the night before christmas..
mouwen heb ik al erg lang niet meer gehad....quote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Haal die handen uit je mouwen en creeer er 1 zou ik zeggen..
wrijf het er maar even in Patch,quote:Op maandag 13 juni 2005 15:01 schreef Patch het volgende:
[..]
mouwen heb ik al erg lang niet meer gehad....
veel te warm voor...
![]()
FF snel of topic, the Cat in the Hat is dat nou het tweede deel of gewoon van de zelfde maker?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef Zartos het volgende:
Spirited Away?
Bingo!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Zartos het volgende:
Of die nieuwe, Howls Moving Castle?
pssst... 't is een animatie!
Woody Woodpeckerquote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef Undergod het volgende:
willem wever
Wim Wenders is correctquote:Op maandag 13 juni 2005 19:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
We gaan voor Wim Wenders, de enige WW die we kennen?
Oh ja, Wil Wheaton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |