Dat krijg je als je alles voor niks wilt hebben....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Viel ie maar bij mij snel op de deurmat...
Wacht maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alles voor niks wilt hebben....
Maargoed... Verheug je maar niet op iets heftigs... Panic Attack is het enige interessante nummer vind ik...
whahahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alles voor niks wilt hebben....
Maargoed... Verheug je maar niet op iets heftigs... Panic Attack is het enige interessante nummer vind ik...
Das waar, ik luister hem nu elke dag van, en naar het werk. Maar meestal is het wel zo; de nummers die er voor mij als eerste uitspringen worden dan ook mijn favorieten op de cd...quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Wacht maarPaar luisterbeurten en hij wordt steeds beter...
Heb je het album geluisterd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Seborik het volgende:
Bleh, dit is echt de laatste Dream Theater plaat waar ik geld aan ga besteden. De helft van het album lijkt gejat te zijn van hun eerdere albums (soms zelfs precies hetzelzfde!!!), de rest hangt vol van clichés. Hoogtepunt zijn nog wel de simpele kalme nummers en de tracks die als Muse klinken.
Lol. Ksnap dat meningen kunnen verschillen en dat de ene I&W en de andere SFAM het beste vind. Ik vind Awake het beste. Maar NO WAY! dat SDOIT en ACOS beter is als Awake?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:55 schreef Bigs het volgende:
Idd SFAM en I&WAwake komt bij mij pas na SDOIT en ACOS ofzo
Heb jij gelezen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
[..]
Kalme nummers die als Muse klinken?
Adem even rustigquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Seborik het volgende:
Bleh, dit is echt de laatste Dream Theater plaat waar ik geld aan ga besteden. De helft van het album lijkt gejat te zijn van hun eerdere albums (soms zelfs precies hetzelzfde!!!), de rest hangt vol van clichés. Hoogtepunt zijn nog wel de simpele kalme nummers en de tracks die als Muse klinken.
Dat heb ik ook en dat komt denk ik door die songs die zo aan elkaar hangen. Ook met dat concept enzo. Wat de heer Kipman dan weer over Awake zegt kan ik me weer niet voorstellen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef D3nn15 het volgende:
Overigens vind ik zowel Awake als Images & Words beiden stukken beter als Scenes From A MemoryIk draai SFAM helemaal niet zo vaak eigenlijk ...
Dat is eigenlijk met elke DT release zo. Ik ga me altijd zorgen maken als ik een album direct goed vind... meestal vind ik na 3 weken zo'n album dan saai ghehe...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Adem even rustigIk was de eerste paar luisterbeurten ook licht ontgoogeld
Deze gaat groeien geloof me
Sorry, maar je vindt When Dream And Day Unite beter als Awake?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:39 schreef Kipman het volgende:
Awake vind ik de minste van alle albums. Tja, ik weet ik ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ik vind 'm gewoon wat saaier dan de rest. Six Degrees vind ik in ieder geval dus wel beter
Nee, ik geef altijd m'n mening over bands waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
[..]
Heb je het album geluisterd?
Kalme nummers die als Muse klinken? Kvin Panic Attack nou niet echt rustig. Never Enough is geen hard nummer maar ook niet rustig.
Ik weet wel zeker van niet. Ontgoocheld, waarover dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Echt niet. Heb em vaak gedraaid, maar dit is em niet en zal em ook niet worden!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Nou die langzamere nrs waar jij wel over te spreken bent daar zaktte de eerste paar luisterbeuren echt mijn broek zowat vanaf. En Never Enough kon mij ook niet bekoren, moest gewoon teveel aan Hysteria van muse denken. Inmiddels stuk of 10 luisterbeurten verder vind ik het geheel al een stuk beterquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Ontgoocheld, waarover dan?
Als je het eerste nummer ontleed lijkt het welhaast een medley van Six Degrees (een wereldalbum).
misschien wel te graag!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:07 schreef D3nn15 het volgende:
Overigens ben ik het wel eens dat album niet in de top 3 komt van DT ... Helaas, had het graag anders gezien
Hehe, ik eerder verwacht dat je Falling Into Infinity als voorbeeld zou nemenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Sorry, maar je vindt When Dream And Day Unite beter als Awake?Ytse Jam is een geweldig goed nr, ok
Maar damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |