Als we hem huren kunnen we bijna weglaten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Kunnen we straks wellicht zeggen dat de nieuwe Ronaldo toch bijna bij ons had gespeeld.
Bijdehandjequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
Hij zal het nooit maken ... het is namelijk Pannenkoek![]()
![]()
"There's only one flying Pancake!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Pannekoek is nu al een aanwinst qua naam.
Frank Snoeks kan zich straks uitleven inderdaad...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef methodmich het volgende:
Voor commentatoren heerlijk natuurlijk.
Zo, dat staat even...quote:BORGER - FC Groningen heeft de eerste serieuze oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen met ruime cijfers gewonnen.
In Borger werd het tegen FC Emmen 8 - 0. Voor Groningen scoorden Pannekoek en Cornelisse beide twee keer. Ook Nevland, Matthijs en Bechan wisten het net te vinden.
Emmen-speler Karreman maakte een eigen doelpunt.
Kampioenen denk ik!quote:
Daar ga ik wel vanuit ja. We moeten natuurlijk niet ineens teveel gaan verwachten maar ik hoop op een plek in het linkerrijtje.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Dat zal toch ook wel de doelstelling zijn? 9e en dus play-offs?
Lijkt me een leuke aanwinst, maar met zuid-amerikaanse voetballers is het vaak even afwachten hoe ze zich aanpassen in Europa..quote:FC Groningen wil back Bruno Silva inlijven
17/7/2005 21:48
FC Groningen ziet het zitten in Bruno Ramon Silva. De Uruguayaanse verdediger maakte in de afgelopen week een goede indruk tijdens zijn stage.
De technische staf van FC Groningen gaf aan het bestuur een positief advies af over Silva. Omdat de clubleiding ervan overtuigd is dat de 25-jarige rechtsback in aanmerking komt voor een Italiaans paspoort, is FC Groningen van plan dit document voor hem te bemachtigen.
Bruno Silva trainde sinds maandag mee met de selectie van coach Ron Jans. Hij kwam onder meer in actie tijdens de oefenduels met de amateurs van VVS en eerstedivisionist FC Emmen. De Groningers zien in de Zuid-Amerikaan de vervanger van de naar NAC Breda vertrokken Kurt Elshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |