Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Grijns: Als je je dan ook bewust wordt dat je datgene wat je doet voor Gods ogen doet, dan zal de lust je toch echt een keer vergaan.
Dat je het niet doet ter meerdere eer en glorie van de Heer, natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:25 schreef PPWB84 het volgende:
Het ontgaat me een beetje wat er zo slecht is aan masturbatie. Dat je geilt op een vrouw die niet van jou is? Dat je een slaaf wordt van je eigen gevoel? Je hebt als mens bepaalde behoeftes en geluk vind je als die behoeftes bevredigd worden. Die behoefte gaat echt niet weg hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef Agiath het volgende:
Pff jezus was zelf ook homo..liep de hele dag halfnaakt rond met een dozijn mannelijk harem achter hem aan...en dan mag ik niet aftrekken van de heer?![]()
Daarom hoef ik niet naar de hemel, zit je met al die malloten opgescheept!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:29 schreef P8 het volgende:
<knip>
Ik zet het in mijn agendaquote:
jij brandt van begeerte dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:26 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn agenda
6 juni:
04:15
08:15
14:30
18:45
21:15
23:45
7 juni:
14:15
8 juni:
22:30
Stoppen met roken is makkelijker, sigaretten kun je weggooien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:47 schreef King_Nothing het volgende:
Stoppen met rukken is dat net zoiets als stoppen met roken?
"Vandaag bidden we voor broeder Karel die zich tot zijn eigen verdriet twaalf keer per dag af moet beren".quote:a) Niet alleen zelf bidden maar met je laten bidden
Hoeveel bijbels kan je dan volschrijven?quote:Soms kan het helpen om in een boekje bij te houden wanneer je aan zelfbevrediging hebt gedaan.
euhm,quote:Op 2-3-2005 om 18:27 uur zei Snoopy:
Mijn ex en ik hebben het er weleens over gehad. Wij wilden sowiesow w8e om seks met elkaar te hebben. Tuurlijk ga je verder dan zoenen (beetje voelen).
Maar hij gaf aan mij aan dat hij weleens aan zelfbevrediging deed, dat hij zich niet per se schuldig voelde. Maar liever deed hij dit niet.Het gebeurde ook vrij weinig.
Goed stuk iig! Heb er veel van geleerd!
Kus
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
"Vandaag bidden we voor broeder Karel die zich tot zijn eigen verdriet twaalf keer per dag af moet beren".
[afbeelding]
Doe eens normaal. Verder ben ik blij dat ik op mn eigen manier in god geloof en dus niet bang wordt van dit geblaat dat ik niet mag masturberen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
Je zou maar bloedgeil worden tewijl jeop zo'n kruis gespijkert bent zeg.![]()
Hoe wil hij mij helpen dan?quote:Om je seksuele gevoelens onder controle te krijgen, te heersen over je gedachten en om je aan Gods spelregels te houden wat betreft seksualiteit, heb je de kracht van Zijn Geest nodig. Uit jezelf kan je je best doen, maar eigen kracht is niet genoeg!
God wil er graag bij helpen, want Hij begrijpt ook wel dat dat voor een mens soms niet logisch en soms niet eenvoudig is.
Ik lig in een deuk om dit topic en vind het net zo belachelijk als de meesten hier. Ik vond jouw opmerking alleen nergens op slaan. Maar inderdaad daar een opmerking over maken is totaal zinloos, excuus.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:12 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ga dan niet een topic zoals deze bekijken, dan kun je zulke reacties verwachten
Huillie
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*Vraagt een moment stilte voor hij verder het internet op gaat.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:57 schreef PPWB84 het volgende:
ah ga je bidden dat je niet op verkeerde sites zal komen
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
Je zou maar bloedgeil worden tewijl je op zo'n kruis gespijkert bent zeg.![]()
In een t-shirt met korte mouwen welteverstaan...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:03 schreef Laton het volgende:
ik ruk me altijd af met een foto van andries knevel.
maar hij was te laat met zijn doekje en zie! zo al dat sperma in de kut van maria gekiepert...als daar maar geen kinderen van komen... mompelde jozef..quote:Op maandag 13 juni 2005 08:34 schreef DaFan het volgende:
"En op de 8e dag, een wonderschone 6e Juni, trok God zich terug om de hele dag de hand aan zichzelf te slaan."
JAAAAAAAaaaAAAaaAA !!!1een!!!!:D!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar daar hebben we Google toch al voor? Hulp op internet?
respect, respect.quote:Maar Jezus, de Zoon van God, is onze grote hogepriester, Die naar de hemel is gegaan om ons te helpen; daarom moeten wij geen ogenblik aan Hem twijfelen. Deze hogepriester begrijpt onze zwakheden, omdat Hij dezelfde verleidingen heeft gekend als wij; maar Hij heeft er geen ogenblik aan toegegeven;
Ach gos, en nu is het te laat!quote:Maar Jezus, de Zoon van God, is onze grote hogepriester, Die naar de hemel is gegaan om ons te helpen; daarom moeten wij geen ogenblik aan Hem twijfelen. Deze hogepriester begrijpt onze zwakheden, omdat Hij dezelfde verleidingen heeft gekend als wij; maar Hij heeft er geen ogenblik aan toegegeven;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |