Ik heb gisteren avond mijn Youki Hi bruisbal gebruikt. Ik vind hem qua geur tegen vallen. Omdat ik nu rook dat hij naar Flying Fox ruikt. En die geur vind ik dus niet lekker..Maar we waren naderhand wel lekker beglitterd
![]()
Toe we nog nat waren zagen we niets. Toen we eenmaal droog waren zag je ze ineens zitten.
Vanavond heb ik de milky bar voor het eerst gebruikt. en wat is die lekker zeg! Kwam beneden en manlief zei gelijk dat ik nu erg leker ruik (snowcake vind hij te zoet
![]()
) Hij schuimt ook erg lekker. Ik heb het met een washandje gebruikt. De geur van milky bar blijft ook enorm goed hangen moet ik zeggen. Want ik snuffel de hele tijd aan mijzelf
![]()
Morgaine bedankt!
![]()
Ik heb je mail ontvangen en ga morgenhet gelijk regelen als ik de andere bank zaken ook ff ga doen.. Maar top dat je dit gedaan hebt. Je krijgtt nog mail terug van me met adres enzo.
Ik wil nog wel de honey bee bruisbal probere. Staat dus op mijn onzichtbare lijst
![]()
Ik ga waarschijnlijk op mijn verjaardag naar de Tsjechische Lush
![]()
Als we hebben dus kunnen vinden want Praag is zoooooo groot
![]()
Dus, i give it a try!
Angels Delight was ik ook voor gewaarschuwt door Sanne. Maar ja, toch zie ik er uit als of ik mij bekrast heb. Was het eventjes vergeten van die sterretjes. Maar verder is die ook wel erg lekker.