Niks van gezien, jij wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
Vonden jullie de EO Jongerendag ook zo'n spektakel??
Vanochtend toen ik wakker werd en vanuit m'n bed even televisie keek kwam het langs.quote:
Wel mooi om te zien dat er mensen zijn (best knappe meiden soms) in deze tijd die zo (hoe moet ik 't zeggen) zijn in de Here Jezusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
Vriendin van me gaat er ook altijd heen. Ik zou er zelf ook niets te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat er mensen zijn (best knappe meiden soms) in deze tijd die zo (hoe moet ik 't zeggen) zijn in de Here JezusNaja, dat was vorig jaar... heb er dit jaar niks van gezien
Gelukkig maar, al die gelukkigheid is ook niet echt realistisch
Heeft weinig met uiterlijk te maken. Vooral met de opvoeding / het milieu.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat er mensen zijn (best knappe meiden soms) in deze tijd die zo (hoe moet ik 't zeggen) zijn in de Here JezusNaja, dat was vorig jaar... heb er dit jaar niks van gezien
Gelukkig maar, al die gelukkigheid is ook niet echt realistisch
Alstuquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
meer dan 65 miljoen ... er is een topic in GC waar alle antwoorden staan (wel al een slotje op)
Winstonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:40 schreef BVO het volgende:
Winston Post en Sandra Reemer (.) waren de studiogasten en allebei heel geëmotioneerd.
.
Dat snap ik wel... maar die "chickies" (om het maar ff popijopie te zeggen) zitten toch in zo'n breezercultuur, blijkbaar dus niet allemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeft weinig met uiterlijk te maken. Vooral met de opvoeding / het milieu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |