Zwarte besjesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je die zwarte stukjes er in gezien wie weet wat dat is man![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef karoltje het volgende:
Iel ik haat dat scream-ding *ril*.
Maar dan kan ik wel aan je zitten.quote:
Ik moest vandaag werken op de tennisclubquote:
Kom maar langs, ben toch alleen thuisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel aan je zitten.. En likken.
.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kom maar langs, ben toch alleen thuis
quote:
Nu zit ik tent te bouwen met me ouders in de kamerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel aan je zitten.. En likken.
.
Ja nou slappe zak, altijd weggaan als het pikant wordtquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha mijn broertje 13jaar is fan van Jannes
Je kan ook echt veel met een tas vol kledingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook! Alles wat je hebt dat mag je houden, ik neem alleen mijn kleren mee [afbeelding]
Leuk tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken op de tennisclub
© Radio538.nlquote:Rebecca Loos heeft sex op het toilet
vrijdag 10 juni 2005 14:15
Rebecca Loos, de vermeende ex-minnares van David Beckham, zit in een soort Engelse Temptation Island voor sterren. Daar is een scene uitgeknipt waar Rebecca uit het toilet komt met Callum Best, de zoon van oud-voetballer George Best. Eenmaal uit het toilet veegt Rebecca Loos Callum's voortplantingsvocht van haar shirt en likt haar vingers af. Die scene ging de producers van de reallife show net even te ver.
Vast wel ergens te downloadenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:46 schreef Airelle het volgende:
Dit geloof je toch niet?!
[..]
© Radio538.nl
quote:
Och ik heb het wel gekker gezien hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:46 schreef Airelle het volgende:
Dit geloof je toch niet?!
[..]
© Radio538.nl
Leuke fotoquote:
Ze ziet er ook gelijk een stuk slimmer uit.quote:
Dat zag ik pas ook! Toen ze zomerdingen ging kopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind haar echt een leuke spontane meid. Programma op RNN7 van haar is wel geinig
Waar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och ik heb het wel gekker gezien hoor
[..]
Leuke foto
Ik vind haar echt een leuke spontane meid. Programma op RNN7 van haar is wel geinig
RNN7 bedoel je? Rotterdamse zender.quote:
Dat heb je me al eens gevraagd, zoek het maar opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey Utrechter ff een vraagje: Waar is het lekker/leuk eten in Utrecht?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heb je me al eens gevraagd, zoek het maar op
http://www.restaurantdelphis.nl/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Ja, zitten eik in dubio waar te eten
Ik ken eik alleen de Connaisseurmja anders gaan we het eerste wat we tegenkomen in
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
http://www.restaurantdelphis.nl/
Is ook leuk, maar meestal wel druk.
Deze tent schijnt niet zo hygienisch te zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
http://www.mrjacks.nl/
Is goedkoop en gezellig, maar het eten is niet altijd geweldig (de ene keer was het bij ons wel lekker de andere keer niet)
Is ook wel gezellig ja. Heb ik pas een keer gegetenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
Als ik heb geshopt in Utrecht, gaan we altijd bij "King Arthur" eten
Barbaraquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Meet The Fockers gezien. Was wel leuk.
Ik heb me niet geërgerd aan Barbara Streisand![]()
Ik kom daar alleen voorafgaand bij het uitgaan om even iets te drinken. Is wel een leuke tent er werkt ook een leuke serveerster daarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
Als ik heb geshopt in Utrecht, gaan we altijd bij "King Arthur" eten
Idd, daarom ga ik er ook niet meer heenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitIk gooi het ff in de groep
Dank je
[..]
Deze tent schijnt niet zo hygienisch te zijn
Assss holequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Meet The Fockers gezien. Was wel leuk.
Ik heb me niet geërgerd aan Barbara Streisand![]()
Het mocht van jou hoor. Dat zei je net, wil jij de nieuwe topic openen.quote:
Waarom denk je dat ik er graag komquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er werkt ook een leuke serveerster daar![]()
Dat was zooo geweldigquote:
Als je multiperonaliteit hebt of zo. Dat je denkt dat je meerdere personen bent..quote:
Mag ik mee kotsen..?quote:
Ik wist wel wat je bedoelde, maar je had het zo leuk gespeldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je multiperonaliteit hebt of zo. Dat je denkt dat je meerdere personen bent..
Hoe heet dat ook al weer
Zo arm ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, daarom ga ik er ook niet meer heen
Maar ik dacht, ach als je iets goedkoops wilt
Ze is gelijk mijn favo serveerster want vorige keer is ze vergeten om de bak chips met saus af rekenenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wist wel wat je bedoelde, maar je had het zo leuk gespeld
Het is schizofrene![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ze is gelijk mijn favo serveerster want vorige keer is ze vergeten om de bak chips met saus af rekenen![]()
Ja duh ze willen ook fooi vangen hehquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat lief
Ik moet eerlijk zeggen, er zijn hele leuke serveersters daar én ze zijn allemaal erg aardig
Nou, ik ken wel van die serveersters die echt zo iets van.. bleegh zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja duh ze willen ook fooi vangen heh
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, zal ik d'r maar weer roepen dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |