Uiteraard staan de ramen al open!! luchtverfrisser...... krijg het gevoel dat ik daar een paar bussen extra voor zal moetne kopen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef DaMart het volgende:
ramen tegen elkaar open zetten en met luchtverfrisser spuiten?
Op welke stand?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:33 schreef ivetje het volgende:
Nietheel lang wachten...heb nl paar weken geleden hetzelfde gehad
Groen/gele rook uit de magnetron.
Tip van mijn moeder : Bakje water met halve citroen in je magnetron zetten en 10 minuten aanzetten
Gewoon in de magnetron...en even erbij blijven, strax verbrand die citroen ook nogquote:
check, 5 waxinelichtjes op volle toeren!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef DaMart het volgende:
Soms wil het branden van een kaars/waxinelichtjes ook wel helpen... worden de nare geurtjes verbrand of zo (het helpt in ieder geval met de geur van sigarettenrook)
Dat was mij dus gebeurtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron...en even erbij blijven, strax verbrand die citroen ook nog
Haha!! Daarom dus ook, goed in de gaten houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat was mij dus gebeurten dat stonk nog erger dan wat daarvoor verbrand was.
Of verbrande eieren dat is nog erger als aardappelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wees verdorie blij dat het geen verbrande aardappelen waren
Whehehe ei is in 2 dagen je huis uitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef Sorella het volgende:
[..]
Of verbrande eieren dat is nog erger als aardappelen
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben qua langdurigheid, maar de stank van verbrande eieren wint het van de aardappelsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Whehehe ei is in 2 dagen je huis uit
(als je aardappelen kookt en die verbranden) je zit er miniamaal 3 weken in en het is vreselijk
Vuurwerk ?! Ben je gek man! Das levensgevaaarlijk!quote:
vraag ook nog ff welke stand danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha!! Daarom dus ook, goed in de gaten houden
Volgens mijn moeder heb je dan trouwens te weinig water gebruikt
Geen camera aanwezig, wel een gore lucht... die gaat niet zo goed op de foto.......quote:
Dat overkomt de beste weleens. Gebeurt hier in het studentenhuis regelmatigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:31 schreef Herkauwer het volgende:
Ik net lekker 2 broodjes in de combi magnetron gedaan, even 8 minuten op 220 gradenLekker met hagelslag erop
![]()
Heb ik ze op, hmm, heb er nog 2 liggen... hop in de combi magnetron en op 8 minutenZet de tv aan ga even een of ander dom tekenfilmpje kijken op Nickelodeon..... en piep piep piep piep piep
hmm, wacht even wat ruikt het vreemd...Godver!! Heb ik die broodjes op 8 minuten 850WATT magnetron gezet en vergeten om op combi stand te zetten................
Nu heb ik twee verkoolde broodjes op mijn balkon liggen en een dikke brandgeur in huis hangenDe rook is ondertussen al weg en mijn vraag nu is, hoe krijg ik die geur weg????????? Volgens mij gaat dat niet zo goed lukken..... iemand tips...............
zucht...................
Als je het doet, moet je het goed doen!quote:
Tja, ze zeggen dat je er kanker van kan krijgen, dat geloof ik nu wel...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:16 schreef JanaX het volgende:
wow niceheeft dan ene broodje nou een gezwel :| :p
Dan had ik het niet in Klaagbaak geplaatstquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef Bot13 het volgende:
Leuke TT
Ik denk die nieuwe paus is nu al dood
Het ligt gewoon aan die stomme combi-apparaten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:05 schreef Ultrawuft het volgende:
Dat overkomt de beste weleens. Gebeurt hier in het studentenhuis regelmatig
hmm... dat zou kunnen, maar omdat niemand me nog uitgescholden heeft voor prutser denk ik dat veel Fok!kers dit weleens meemakenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:23 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan die stomme combi-apparaten.
Er zou gewoon een schakelaar op moeten zitten:
naar boven --> magnetron
naar beneden --> oven
Prutser!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
hmm... dat zou kunnen, maar omdat niemand me nog uitgescholden heeft voor prutser denk ik dat veel Fok!kers dit weleens meemaken
En wat betreft jouw idee daar ben ik het wel mee eens
Jezusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:12 schreef Herkauwer het volgende:
De boosdoeners!!!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar hequote:
Nadat je een potje Norit gegeten hebt jaquote:
wierook is lekker, en het trekt snel weg zodat er meestal een lekker geurtje overblijft, je kan zelfs kiezen tussen veel geuren dus dat moet goed komen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Vuurwerk ?! Ben je gek man! Das levensgevaaarlijk!
geintje
Moet je wel een liefhebber van wierrook zijn, vind dat spul soms ook best stinken
Oh my godquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:12 schreef Herkauwer het volgende:
De boosdoeners!!!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Veel succesquote:Op zondag 12 juni 2005 10:57 schreef Herkauwer het volgende:Kom net thuis en die geur hangt er nog steeds
Air Wick gecombineerd met brand geur... nou ja....;t is niet zo erg als verwacht. Nu nog aan de slag met de combi magnetron.
Nieuwe kost ¤99quote:
Ik heb wel es op tv gezien dat je dat een bakje met soda erin moet doen en dan de OVENquote:Op zondag 12 juni 2005 11:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nieuwe kost ¤99..... zit nog in dubio of ik moet proberen om dat kreng schoon te krijgen....
![]()
Ik ben nog niet bij een winkel geweest.... nog geen tijd voor gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 23:21 schreef ivetje het volgende:
Misschien idd de OVEN aanzetten op de laagste stand en dan dus bakje met veeeeel water met een halve citroen erinMaar goed, volgens mijn moeder was het dus echt de magnetron die je aan moet zetten (laagste stand)...
En tja, je probeert het niet zoals ik nu uit je verhaal begrijp dus moet je ook niet zeiken over dat het nog steeds stinkt. Je vraagt om tips en gebruikt ze niet
Blijf er dan dus wel bij hequote:Op zondag 12 juni 2005 23:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij een winkel geweest.... nog geen tijd voor gehadMorgen na werk even een citroen halen. Dan magnetron op 20% (lager kan niet) en dan voorzichtig gaan met die banaan citroen
Net 1 minuut op 20% geprobeert en nog geen resultaatquote:
Beter dan die verbrande broodjes geur!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:50 schreef muzas het volgende:
En dalijk een topic openen zeker met hoe je die pokkelucht van die citroenen je huis uit krijgt...
Kon je niet gewoon wat deuren en ramen tegen elkaar openzetten ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Beter dan die verbrande broodjes geur!Maar de stank is al bijna weg, verbaast me echt! Of mijn neus is deze geur al gewend.....
ondertussen al 4 x 2 minuten verder, begint nu te dampen....Help
Voor de rook wel, maar die geur blijft hangen hoor. Vooral in de magnetron zelf, maar goed ik heb ook nu pas tijd om er wat mee te doenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon wat deuren en ramen tegen elkaar openzetten ofzo?
febreze is alleen voor stofquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef Talietje het volgende:
[..]
en btw... ew... hagelslag in de magnetron???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |