klik niet op de link! hierboven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef R0ADKILL het volgende:
Deze winkel is bij jou in de regio en erg goedkoop
ook al lekker crash gehad van je OS?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef Prep2Fight het volgende:
jongens, niet op klikken!
Hoezo? Het is toch gewoon een lelijke, mislukte website?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef Prep2Fight het volgende:
jongens, niet op klikken!
in windows xp via IE 6.0 crasht je OSquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:33 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gewoon een lelijke, mislukte website?
Aha, gewoon Firefox gebruiken dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef jagermaster het volgende:
[..]
in windows xp via IE 6.0 crasht je OS
PC viel gewoon uit, hopelijk wordt hij gebanned, hij heeft het op meerdere topics gefliktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:32 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ook al lekker crash gehad van je OS?
die vent heeft nu dus lekker extra gratis admin accountjes op jullie pc'squote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
PC viel gewoon uit, hopelijk wordt hij gebanned, hij heeft het op meerdere topics geflikt
Hmm, niet in mijn Firefox. Er gebeurt eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef skiczukie het volgende:
Met FF valt de computer ook uit. Ban die gast.
Nou had je nog gelijk ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:40 schreef Dark0r het volgende:
[..]
die vent heeft nu dus lekker extra gratis admin accountjes op jullie pc'skijk maar ff onder config scherm -> gebruikers voor de zekerheid ..
tja niet iedereen zit onder linux, je hebt daar gewoon nog geen goede grafische programma's voor. Snap niet waarom roadkillnog kan posten hij had een ban van een maand Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, niet in mijn Firefox. Er gebeurt eigenlijk niets.
Het is ook wel een té knullige truc, een plaatje met hoogte 9999999 en breedte 9999999. Vreemd dat windows daar niet tegen kan, linux heeft er geen problemen mee.
o dies nieuw voor mijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, niet in mijn Firefox. Er gebeurt eigenlijk niets.
Het is ook wel een té knullige truc, een plaatje met hoogte 9999999 en breedte 9999999. Vreemd dat windows daar niet tegen kan, linux heeft er geen problemen mee.
heb maar drie accounts staan 1 ben ik 1 is gastaccount (staat uitgeschakeld) en 1 is ASP.NET Machine A. Heb al nooit gesnapt wat dat account doet maar oke...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:40 schreef Dark0r het volgende:
[..]
die vent heeft nu dus lekker extra gratis admin accountjes op jullie pc'skijk maar ff onder config scherm -> gebruikers voor de zekerheid ..
ja, ASP.NET Machine A. die had ik er nog nooit in!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef jagermaster het volgende:
[..]
heb maar drie accounts staan 1 ben ik 1 is gastaccount (staat uitgeschakeld) en 1 is ASP.NET Machine A. Heb al nooit gesnapt wat dat account doet maar oke...
Hey dat is inderdaad raarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
tja niet iedereen zit onder linux, je hebt daar gewoon nog geen goede grafische programma's voor. Snap niet waarom roadkillnog kan posten hij had een ban van een maand Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Die kreeg ook een maand en jij krijgt nu nog een maand extra omdat je blijft doorpostenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:48 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Hey dat is inderdaad raar
Iemand boven me krijgt voor dezelfde aktie een ban van een week en ik krijg meteen een maand.
Maar ik kan nog wel gewoon posten.. vaag hoor.
Naja ik heb de foute links gedelete en ik zie wel hoe het afloopt
Dat zal hem wel zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef Dark0r het volgende:
[..]
o dies nieuw voor mijik ken alleen die jpeg of death
die een admin accje aanmaakt ..
alsje dan ook nog ff poort 139 open hebt hangen, dan benje zo een xdcc bot
die gast heeft ook een maand ban hoor. Eerst was het een week, later hersteld naar een maand. Mocht je geen ban krijgen vind ik je alsnog een grote lamlul dat je zulke links plaatst!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:48 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Hey dat is inderdaad raar
Iemand boven me krijgt voor dezelfde aktie een ban van een week en ik krijg meteen een maand.
Maar ik kan nog wel gewoon posten.. vaag hoor.
Naja ik heb de foute links gedelete en ik zie wel hoe het afloopt
Hij wordt wel gebanned hoor. Let maar opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef jagermaster het volgende:
[..]
die gast heeft ook een maand ban hoor. Eerst was het een week, later hersteld naar een maand. Mocht je geen ban krijgen vind ik je alsnog een grote lamlul dat je zulke links plaatst!
Weet dat er in Alphen aan den Rijn een winkeltje zit wat inkt bijvult. Daar kan je ook als het goed is de inkt in flesjes kopen. (in amersfoort heb je er dacht ik ook 1 zitten, maar dat is een stukje verder weg voor je) Als je googled op inkt en bijvullen of vind je vrij veel sites hierover.
ook met ban vind ik hem een lamlul hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:56 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hij wordt wel gebanned hoor. Let maar op![]()
Zo is het wel genoegOntopic verder
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |