Mijn oor was ontzettend opgezwollen door een infectie en ik moest 3weken wachten op de operatie dus hebben ze in de tussentijd elke 2-3dagen een gaatje achter mijn oor moeten maken, een stukje van een latexhandschoen erin en dan de prut eruit laten lopen. Nee dat was niet echt fijn nee
![]()
Maar ik moet wel zeggen dat dit soort pijnen wel redelijk te doen zijn, ik vind boren bij de tandarts nog steeds een minder prettig gevoel al doet het niet zoveel pijn.
En verder heb ik een aantal keer een catheter gemoeten, geen idee waarom maar die dingen doen echt onwijs pijn bij mij! En die zuster maar vragen, doet het echt zo'n pijn dan? Nee muts ik ben kleinzierig nougoed
![]()
Ohja en mijn buik genas niet goed dus hebben ze 1 dag na de operatie met een spatel de buikwanden uit elkaar geduwd
![]()
ik had heel wat morfine op maar dat was echt niet fijn
Ohja en toen mijn blindedarm sprong was het ook geen fijn gevoel
![]()
Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met de geboorte van een kind (ik hoop iig niet dat het erger is want ik kon amper bewegen), ontzettende krampen een dik uur lang tot ie echt springt en dan is het ineens weg en voel je niks meer en kun je weer rechtop lopen en normaal plassen
[ Bericht 19% gewijzigd door splendor op 11-06-2005 10:06:15 ]