Geen idee, ik heb enkel The Verdict gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:39 schreef Sokolsky het volgende:
We kunnen het ook anders doen. SoK, wat voor cijfer zou jij Napoléon geven?
Hm, ik ook. Dacht dat ik de enige was...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb enkel The Verdict gezien.
Ik had 'm genomineerd. En ik nomineer enkel films die ik heb gezien. Uiteraard. (ik zou hem een 7 geven)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hm, ik ook. Dacht dat ik de enige was...
Nee hoor, ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik ook. Dacht dat ik de enige was...
Okayquote:
Een na-aper, dat ben je.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef California het volgende:
* Tweede ronde
15. His Girl Friday (1940) - Citizen Kane (1941)
51. Modern Times (1936) - Casablanca (1942)
Helemaal niet, jij hebt mij nage-aapt. Ik post alleen altijd laat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef Eluc het volgende:
Een na-aper, dat ben je.
ik heb dr. clitterhouse en diverse andere EGR-films wel gezien, maar zou ze zelf niet nomineren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had 'm genomineerd. En ik nomineer enkel films die ik heb gezien. Uiteraard. (ik zou hem een 7 geven)
Mag ik vragen wat EGR-films zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb dr. clitterhouse en diverse andere EGR-films wel gezien, maar zou ze zelf niet nomineren.
Ik heb Napoleon weer wel gezien, maar The Verdict niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:39 schreef Sokolsky het volgende:
We kunnen het ook anders doen. SoK, wat voor cijfer zou jij Napoléon geven?
Die heb ik je nog aangeraden, knurft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:09 schreef Sai het volgende:
Ik heb Napoleon weer wel gezien, maar The Verdict niet..
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:09 schreef Sai het volgende:
In mijn kast staan trouwens 14 films uit het tournament die ik nog niet heb gezien..[/sub]
ik denk dat ik m wel ooit gezien heb, maar kan me er niks van herinneren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Nog een update:
18. Metropolis (1927) - Sullivan's Travels (1941)
Aangezien er niet meer gestemd wordt wil ik deze ronde vanavond laat sluiten. Tenzij iemand liever wat meer tijd heeft (om Red River te kijken bijvoorbeeld), laat dat dan even weten.
Mike heeft gelijk. Heb in nr. 6 White Heat vervangen door The Ox-bow incident. Bedankt voor de oplettendheid; ik had ergens verkeerd gecopy-pasted. Ik zal even mijn Excelsheet zo aanpassen dat 'ie ook automatisch de winnaar in de volgende kolom zet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:49 schreef Mike het volgende:
Zeg, White Heat is eruit gestemd in ronde 2, maar doet toch mee in ronde 3.
Volgens mij moet The Oxbox incident door ipv White Heat...
Mijn persoonlijke favoriet is Rebecca, maar die lijkt deze ronde niet te overleven.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:58 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Ik hoop dat Sunrise, La Passion de Jeanne D' Arc of City Lights de strijd gaat winnen.
Er zaten trouwens een paar lastige keuzes tussen.
Ik denk dat Citizen Kane hier op Fok niet zo enorm populair is, toch niet populair genoeg om te winnen. Double Indemnity kan idd. ver raken, maar winnen lijkt me onmogelijk en daar gaat het toch over.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:12 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat één van twee de grote C's uiteindelijk toch gewoon wint. Gezien de overtuigende overwinningen in ronde 2, op tegenstanders van formaat, kunnen The Third Man en Double Indemnity ook wel eens ver geraken.
deze moet ik intrekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:24 schreef dolle_hond het volgende:
* Derde ronde
6. Casablanca (1942) - White Heat (1949)
Zo jammer dat Double Indemnity nog niet normaal op DVD is verschenen. Kan me herinneren dat ik het echt een goede film vond, maar zou hem graag nog eens goed zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet is Rebecca, maar die lijkt deze ronde niet te overleven.
Ik denk dat één van de twee grote C's uiteindelijk toch gewoon wint. Maar gezien de overtuigende overwinningen (en ook nog eens op aansprekende tegenstanders) van The Third Man en Double Indemnity geef ik deze ook goede kans.
Ja, idd. Ik heb alleen Ninotchka gezien en wilde Lost Weekend nog kijken deze week, maar het is er niet meer van gekomen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ook apart: een Lubitsch tegen een Wilder eindigt in 0-0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |