Nee, ben te druk met studie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Vanmiddag ook nog Twenterand cup pfaf kom je nog kijken
Jammer na den ham dos ga ik weg dus die kan ik nog net kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met studie.De rest van de familie is er wel.
Doe m'n broertjes en vader de groeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer na den ham dos ga ik weg dus die kan ik nog net kijken
zal het doen.quote:
Net 30 min bezig geweest om een firewall te deinstalleren.. en nog niet gelukt....quote:
ik zal er op lettenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
Aanvoerders van D1, B1 en trainer van A1. Heb je meteen een beeld van hoe ik er uit zie, vooral die uit D1 schijnt bijna identiek aan mij te zijn.
Doe je eindelijk eens een keer wat voor dat vorstelijke salaris van jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
druk hier
ik moet ook daadwerkelijk werken ....
Ja, sien wat verdient dat 'werk' van je nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doe je eindelijk eens een keer wat voor dat vorstelijke salaris van je![]()
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, sien wat verdient dat 'werk' van je nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...
Zometeen wordt dat wel iets mee als ik weer op dinsdag avond en woensdag avond moet werken ....
Hier welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
De Mateja banner doet het hier nog steeds niet.
Maak je nu ook wel eens zaken mee, die je wel eens op internet terugleest? Zoals 'Wat staat er op het scherm? en dat je dan als antwoord krijgt: Een plantje of zo iets dergelijks?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...
Zometeen wordt dat wel iets mee als ik weer op dinsdag avond en woensdag avond moet werken ....
trouwens wat wel grappig is ... .het is in de winter zo onwijs druk hier... altijd een wachtrij ... en als het 'zomer' is... dan merk je dat meteen.. minder calls.... ook wel ff lekker
Wij zijn de cashcow van KPN... wij zijn de gene die het geld in brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
500 euro voor 1 dag in de week werken en dan nog de hele tijd fokken ook? Geen wonder dat het niet zo goed met die internet providers gaat!
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak je nu ook wel eens zaken mee, die je wel eens op internet terugleest? Zoals 'Wat staat er op het scherm? en dat je dan als antwoord krijgt: Een plantje of zo iets dergelijks?
Godver daar wil ik ook werken, waar kan je dat doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jahelaas maar al te vaak...
ik: zit u achter de pc ???
klant: "momentje" ...... ja ik zit er
ik: ... oke wat ziet u?
klant: " allemaal draadje"zitten ze er letterlijk achter....
Je maakt echt de gekste dingen mee...
Net ook een klant vroeg zich af of ik ook de url wist van planet.......
.
Serieus!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jahelaas maar al te vaak...
ik: zit u achter de pc ???
klant: "momentje" ...... ja ik zit er
ik: ... oke wat ziet u?
klant: " allemaal draadje"zitten ze er letterlijk achter....
Je maakt echt de gekste dingen mee...
Net ook een klant vroeg zich af of ik ook de url wist van planet.......
.
Hehe ik zit nu op de 2e lijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver daar wil ik ook werken, waar kan je dat doen?.
quote:
Waar zit je dan? Want in Arnhem is laatst zo'n hele afdeling weggesaneerd of verhuist oid. Hoorde ik van een vriend van me die daar werkte.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe ik zit nu op de 2e lijndus ik krijg allle 'lastige' calls die de 1e lijn niet aan kan...
Maar goed je hebt er serieus echt hele rot problemen tussen zitten.. en dan is het best lastig dat jij achter de telefoon zit...
Maar ik zit hier echt goed bij planet/KPN....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |