Van droog scheren schiet mijn huid gelijk in de fikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Droog is echt niet prettig gewoon... en het wordt nooit zo glad...
Ik zelf gebruik wilkison die heeft er ook 3... gaat wel lekker ja... alleen moet nieuwe mesjes hebben, nu loop ik echt te harken...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vond van 2 mesjes naar 3 mesjes wel een verbetering, maar met een vibrator scheren....
Moet je daarna eens Hugo ofzoiets erop gooienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van droog scheren schiet mijn huid gelijk in de fik
Idd. Nix mis met een robuuste look!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Het hoeft toch ook niet glad te worden?
Nee jij kriebeltquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg vaak het commentaar dat ik prik, ja hey kan ik niks aan doen, echni
wil het binnenkort ook eens proberen, gebruik nu Gilette M3 Powerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikt dat.. en hij zegt dat het beter scheert.....
Dat denken ze daar toch elk jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Ja, precies. Komt door de Bollenclubs, die willen weer allemaal samen. Zijn we nu weer wat naar het midden opgeschoven. Zwaarste afdeling volgend jaar, B.
Hoek heeft titelkansen in A.
ja de vrouwen ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik hou persoonlijk toch echt wel van glad...
Ook goedemiddag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:21 schreef Vom het volgende:
Staat er al een nieuwe klaar?
We doen een keertje rustig aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:21 schreef Vom het volgende:
Staat er al een nieuwe klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |