quote:
- Probeer het wat op te rekken door je voorhuid over je eikel heen terug te trekken.
* Na een paar keer merk je dat het vel wat losser zit en het makkelijker gaat.
- Probeer de voorhuid maximaal naar achtern te trekken zodat de spaanse kraag (gedeeltelijk) weg gaat
* Na een paar keer rekt ook dit op
- Indien bovenstaande niet helpt kun je net als anderen naar de huisarts gaan en dit aan hem/haar voor leggen (haar in mijn geval
![]()
)
- Artsen kunnen adviseren om je te laten besnijden indien het echt een probleem is.
- Artsen kunnen het velletje wat je voorhuid aan de eikel verbind licht inknippen waardoor er wat spanning weg gaat. (bij mij per ongeluk gebeurt door me ex-vriendin die speels in me lul wou bijten tijdens het pijpen en met haar hoektand bleef haken achter dat velletje en het inscheurde
![]()
)
* Je vriendin zou wel niet zo raar reageren, tenzij je penis zwaar misvormt is.
* De penis van een man is nooit perfect (te lange voorhuid, te korte voorhuid, lichte kromming in de penis, te klein, veel te groot, te dun, te dik en ga zo maar door)
* Maak niet zo druk over hoe je penis eruit ziet het is maar zo'n klein deel van je lichaam
* Sex met je vriendin gaat niet alleen over hoe je penis eruit ziet
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.